اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276119
تاریخ انتشار: 1397/11/29 15:35
نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: با توجه به وضعیت بیکاری، سردرگمی اقتصادی، فساد اقتصادی و نبود پروژه‌های عمرانی مناسب در کشور تعدادی از نمایندگان طرح عدم‌کفایت رئيس‌جمهور را کلید زدند. تا کنون حدود 18 نماینده این طرح را امضا کردند.

عصرجهان-هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیکاری، سردرگمی اقتصادی، فساد اقتصادی و نبود پروژه‌های عمرانی مناسب در کشور تعدادی از نمایندگان طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور را کلید زدند. تا کنون حدود 18 نماینده این طرح را امضا کردند.


نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان این‌که اگر حتی یک روز جلوی مدیریت ناکارآمد در کشور گرفته شود به سود کشور است، عنوان کرد: برخی نمایندگان که مخالف مدیریت ناکارآمد فعلی هستند و از طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور حمایت کردند، معتقد هستند نمایندگان لیستی و مورد حمایت دولت اجازه به نتیجه رساندن این طرح را نمی‌دهند.
وی افزود: برخی نمایندگان نیز معتقد هستند در شرایط اقتصادی فعلی طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به منفعت کشور نیست. نمایندگان در حال بحث و مذاکره هستند و ادامه این طرح هنوز مشخص نیست.
خادمی با اشاره به این‌که در 6 سال گذشته، کاری برای بهبود وضعیت کشور انجام نشد، اظهار کرد: وضعیت در 6 سال اخیر روزبه‌روز بدتر می‌شود، نباید اجازه داد وضعیت از این بدتر شود. با توجه به عملکرد دولت، برخی نمایندگان کاملاً ناامید هستند و اعتقاد دارند با ادامه کار این گروه وضعیت اقتصادی بدتر می‌شود.
وی گفت: کشوری که 7 درصد منابع دنیا را دارد باید از کشورهای پیشتاز اقتصادی باشد درحالی‌که مردم ایران در وضعیت اقتصادی نامناسبی هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*