اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276144
تاریخ انتشار: 1397/12/03 00:38
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران و باشت بیان کرد: در راستای منافع مردم و سایر تولیدکنندگان به‌صورت مستمر بر تمامی کالا ها و اجناس تا پایان ایام تعطیلات نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ارسلان عباسی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران و باشت در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان باشت, گفت: در راستای کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالا و خدمات در سطح شهرستان باشت و به خصوص نزدیکی به ایام تعطیلات بازرسی واحدهای صنفی از امروز تشدید نظارت بر بازار باشت  آغاز شد.


 وی بیان کرد: در بازدید بازرسان  از واحدهای صنفی که با همکاری فرماندهی انتظامی,,اماکن عمومی , اداره استاندار و اداره صنعت و معدن   شهرستان انجام شد, از 30 مورد بازرسی واحدهای صنفی به وضوح ، تخلفاتی کشف شد که رسیدگی به این تخلفات در اداره تعزیرات در دست اقدام است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و نوسانات بازار و افزایش تقاضا، در امر بازرسی، با همکاری و تعامل با ادارات مربوطه رسیدگی های لازم را انجام خواهیم داد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای گچساران و باشت  ادامه داد:در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت کالاها در ایام تعطیلات نوروز، مسئولان ستاد تنظیم بازار برخوردهای لازم را خواهند داشت.
وی گفت :همچنین سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات قیمتی در این ایام تمهیدات لازم را اندیشیده است.
 عباسی بازرسی، نظارت، کنترل و رصد بازار را از وظایف ذاتی اداراتی از جمله  اتاق اصناف، مراکز بهداشت، سازمان صنعت و معدن دانست و گفت: و این در حالیست که تعزیرات حکومتی تنها, مرجع رسیدگی و صدور حکم و اعمال قانون است.
عباسی بیان کرد: در راستای منافع مردم و سایر تولیدکنندگان به‌صورت مستمر بر تمامی کالا ها و اجناس تا پایان ایام تعطیلات  نظارت جدی صورت خواهد گرفت.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛ ارسلان عباسی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*