اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276282
تاریخ انتشار: 1397/12/21 09:52
مدیرشبکه بهداشت و درمان هندیجان:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور بازرسان این شبکه دراین شهرستان خبر داد.

عصرجهان- دکتر احسان صفایی  در گفتگو با  خبرنگارعصرجهان در هندیجان، با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین سال آینده بمدت یکماه در سطح شهرستان هندیجان برگزار می شود، اظهار کرد: بازرس این شبکه در قالب تیم های چند نفره به صورت شبانه‌روزی در طرح بسیج سلامت نوروزی فعالیت خواهند کرد.
وی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از بروز بیماری های منتقله از آب و غذا و نظارت بهداشتی هدفمند بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراکز اقامتی و بازارهای نوروزی و اماکن گردشگری و تاریخی و رسیدگی به شکایات بهداشتی دانست.
مدیرشبکه بهداشت و درمان هندیجان  درادامه با اشاره به برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی این مرکز خاطر نشان کرد: بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، کنترل مواد غذایی در رستوران ها، کنترل آب شرب،بازدید از جایگاه های سوخت و بازدید از اماکن تفریحی زیارتی از جمله این برنامه ها است.
وی یادآور شد: امسال نیز با توجه به شرایط بازار و وضعیت سفرهای مردمی احتمال افزایش آمار مواد غذایی فاسد در این مراکز وجود دارد لذا انتظار می رود مردم با موارد مشکوک را گزارش دهند.
دکترصفایی  در خاتمه رسیدگی به مشکلات بهداشتی مردم را دارای اهمیت دانست و گفت:  به صورت شبانه روزی برای بررسی و رسیدگی به مشکلات بهداشتی مردم فعال است.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*