اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276313
تاریخ انتشار: 1397/12/27 00:14
.

به گزارش جماران؛ در مراسم تجلیل از شهردار برازجان، پاکبانان را روی زمین و جلوی پای کت و شلواری ها  نشاندند.

جماران جهت حفظ شان پاکبانان عزیز، چهره آنان را منتشر نمی‌کند.


 

توضیحات شهردار برازجان در خصوص یک عکس جنجالی:
عذرخواهی می کنیم/ بانیان مراسم کسان دیگری بودند/ پاکبانان در محل نماز جماعت نشسته بودند
شهردار برازجان طی  نامه ای به پایگاه خبری جماران نسبت به عکس های منتشر شده از پاکبانان این شهر در روز 25 اسفند ماه واکنش نشان داد.
به گزارش جماران، متن این نامه و توضیحات پیوست آن به این شرح است:
با سلام و احترام
پیرو انتشار خبر تصویری در آن رسانه پیرامون عدم رعایت کرامت کارگران زحمتکش شهرداری در جلسه مورخ 25 اسفند 97، متن جوابیه و توضیح این شهرداری به پیوست ارسال می گردد.

لذا خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و مطابق عرف آن رسانه نسبت به درج پاسخ ارسالی همکاری لازم را مبذول فرمایید.

محمدحسن محمدی

شهردار برازجان

روز بیست و پنجم اسفند ماه و همزمان با روز شهردار، شماری از پرسنل و کارگران ارجمند شهرداری برازجان، تنی چند از مسئولین نهادهای دولتی و انقلابی، شماری از فعالان اجتماعی و تعدادی از شهروندان برازجانی در اقدامی خودجوش اقدام به برگزاری مراسمی نمادین در محل سالن اجتماعات شهرداری کردند. مراسمی که اگرچه روابط عمومی شهرداری تا حدودی از آن مطلع بود اما تا دقایقی قبل از مراسم، شهردار برازجان از آن اطلاعی نداشت و در واقع محمدحسن محمدی شهردار برازجان را در یک عمل انجام شده و غافلگیری محض قرار داد.

از آنجا که این مراسم در چارچوب تشریفات اداری برگزار نشد و بانیان آن نیز خارج از چارت سازمانی شهرداری بودند، روابط عمومی شهرداری برازجان در چینش و تعداد نفرات حاضر در جلسه نقشی نداشته بلکه تنها به واسطه ی موضوع این جلسه، هماهنگی مکان برگزاری را بر عهده گرفته است.

ضمن اینکه باید گفت سالن اجتماعات شهرداری برازجان که محل برگزاری این مراسم بوده، جایگاه نماز جماعت پرسنل شهرداری برازجان نیز هست.

لذا باید به این مسأله توجه داشت که نیروهای خدوم و صدیق بخش کارگری شهرداری که در عکس های منتشر شده، تعداد اندکی از آنها – در کنار شماری از پرسنل اداری و ستادی – در محدوده داخل میز کنفرانس مستقر شده اند در واقع در محل جایگاه نماز جماعت نشسته اند که پیش از این و در مراسم مشابه جلسه روز شهردار، بارها محل نشستن شهردار، معاونین وی، اعضای شورای شهر، مسئولین نهادهای دولتی و انقلابی و دیگر میهمانان بوده است.

با تمام این اوصاف، مجموعه ی روابط عمومی شهرداری برازجان مراتب عذرخواهی رسمی خود را از نیروهای عزیز و زحمتکش شهرداری که به خاطر کمبود جا، متواضعانه و با میل خود جایگاهشان را به دیگر میهمانان سپردند و نیز عموم هم میهنان عزیزی که با دیدن عکس های گزینش شده و مبهم منتشر شده، احساسات پاکشان جریحه دار گردیده اعلام می دارد و برای تمام زحمتکشان صدیق عرصه ی خدمت به خلق عزت و تندرستی روزافزون آرزو می نماید.

شایان ذکر است که در نخستین ساعات پس از برگزاری این مراسم و پیش از آنکه این موضوع مورد اعتراض شهروندان و رسانه ها قرار بگیرد، شهردار برازجان با انتشار متنی در فضای مجازی مراتب عذرخواهی و تشکر صمیمانه خود را از همکاران ارجمند شهرداری که به خاطر محدودیت فضا، جای خود را به دیگر میهمانان سپردند اعلام نمود.

و امروز یک شنبه 26/12/97 به صورت حضوری و چهره به چهره با پاکبانان و کارگران عزیز بابت غفلت صورت گرفته عذرخواهی نمود.



کانال تلگرام عصر جهان


محمدرضا باقرپور
|
Iran
|
1397/12/27 13:42
  +1

  -0
پاسخ
این حرکت، چه عمداً چه سهواً، غیراخلاقی بوده و سریع باید جبران بشود؛ اینکه شهردار آمده گفته و توجیه کرده غافلگیرانه بوده، عذر بدتر از گناه است و مردم را بیشتر شاکی و عاصی می کنه با این توجیهش. اینکه آمده خواسته درست کنه خرابترش کرده و یه پارچه ای دیکته کرده بنویسند و مجبور کرده پرینت بگیرند و بنویسند شهردار ما دوسِت داریم اینا کارهای کودکانه است و مردم اینو می فهمند. اینکه یه عده بالا بنشینند یه عده پایین خب معلومه قضیه و توجیه پذیر نیست. شهردار و سایر این مسؤولان باید عذرخواهی رسمی بکنند و من از این روحانی متعجبم که چرا در این وضعیت حرفی نزده اند؟! آیا در اینجا نهی از این منکر به این واضحی لازم نبوده است تا این روحانی آن را یادآور بشوند؟! باید این شهردار عزل بشود سریعاً تا عمق قضیه معلوم شود...شهید داده ایم جانباز داده ایم هزینه داده ایم شماها آقا بالای سرمان باشید؟!

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*