اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276342
تاریخ انتشار: 1398/01/04 23:23
فرماندار شهرستان هندیجان:
علی بویری فرماندار هندیجان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر خطر وقوع سیلاب در خوزستان ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب و پیامدهای احتمالی بارش ها اندیشیده است و به دستگاه های ذی ربط هشدارهای لازم ابلاغ گردید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از هندیجان، در جلسه مدیریت بحران شهرستان هندیجان که عصر امروز با حضور علی بویری فرماندار ، بهنام خضعلی معاون فرماندار، سعیدی بخشدار چم خلف عیسی، جانشین فرمانده انتظامی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و دیگر اعضای ستاد بحران در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزارشد.


فرماندار شهرستان هندیجان در این جلسه اظهار کرد: در راستای آمادگی با پیامدهای ناشی از بارش باران در حوزه استان خوزستان بویژه در این شهرستان هندیجان و بخصوص روستاهای که در حاشیه رودخانه و در  مسیر سیلاب قرار دارند باید تمامی دستگاهای اجرایی آماده باشند.
طبق گزارش هواشناسی استان خوزستان در سطح شهرستان هندیجان بارندگی شدید  پیش بینی می گردد که۳۰الی ۴۰میلی متر بارندگی را شاهد باشیم.
نماینده عالی دولت در ادامه افزود: یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این خصوص بحث اسکان مهمانان نوروزی است که باید به این امر توجه شود لذا از آموزش و پرورش و از ورزش جوانان و ستاد بحران شهرستان می خواهیم که جهت اسکان مسافران نوروزی تمامی امکانات را در اختیار آنان قرار دهند.


وی همچنین ادامه داد: از شهرداران شهر زهره و شهردار هندیجان می خواهم که تمامی امکانات را برای مهار آب در جداول آماده نمایند که شاهد حوادث آب گرفتگی در سطح شهرستان نباشیم.
بویری گفت: با توجه به اعلام بارندگی و باد شدید در خلیج فارس و حاشیه سواحل بنادر از سوی ستاد بحران استان خوزستان و هواشناسی شهرستان هندیجان از ملوانان و صیادان می خواهیم که تا روز چهارشنبه از رفتن به دریا جدٱ خوداری نمایند و این را به رئیس شیلات شهرستان هندیجان اعلام داشتیم که از رفتن شناورها و قایق های صیادی جلوگیری نمایند.


فرماندار هندیجان در پایان از مدیران دستگاهای اجرایی و اعضای ستاد بحران خواست که شهرستان هندیجان را به هیچ وجه ترک نکنند و در محل ستاد بحران با شروع بارندگی حاضر باشند که برای حوادث غیرمترقبه آمادگی لازم را داشته و از بخشداران بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی و دهیاران و شهرداران هلال احمر نیروهای نظامی و بسیج درخواست داریم که تمامی امکانات را آماده نمایند.

🎤خبرنگار/اعظم حکیمی

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*