اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276411
تاریخ انتشار: 1398/01/08 14:28
فرماندار شادگان:
فرماندار شهرستان شادگان خواستار تلاش همگانی برای کاهش حوادث در نوروز شد و گفت: خدمات‌دهی مناسبی به مسافران نوروزی در شهرستان شادگان انجام شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان ، سعید حاجیان امروز در بازدید از پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در محل سه راهی دارخوین و ایستگاه گردشگری صراخیه اظهارکرد: همه توان عملیاتی جمعیت هلال احمر در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی بکارگیری تا خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی شهرستان شادگان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود.

وی در ادامه گفت: هلال احمر شهرستان شادگان به عنوان یکی از دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همه توان عملیاتی و سازمانی خود را به کار گرفته شود تا میهمانان نوروزی خاطره ای شیرین و بیادماندنی از سفر به شادگان به یادگار داشته باشند.

فرماندار شادگان ادامه داد::حجم کاری در ستاد سفرهای نوروزی بسیار است و لذا باید همگی تلاش نماییم تا زمینه های سفر امن و ایمن را برای مسافران فراهم نماییم.

حاجیان در پایان با بیان اینکه حادثه خبر نمی کند و همه ما باید آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران را داشته باشیم، گفت:حجم بالای تردد در جاده های مواصلاتی این شهرستان شاید امکان بروز مشکلاتی را برای وسایط نقلیه و مسافران ایجاد می کند، لذا همه ی دستگاه های امدادی و خدماتی تمام تلاش و کوشش خود را برای خدمات دهی مناسب بکارگیری شود.

خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*