اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276584
تاریخ انتشار: 1398/01/22 13:42
معاون عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت در دیدار از مناطق سیل زده و تاسیسات نفتی
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درامورعملیات غیرصنعتی گفت: مجموعه صنعت نفت در استان خوزستان در دو جبهه ارائه خدمات به مردم و هم صیانت از تولید نفت تلاش بی‌نظیری انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ با حضور رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درعملیات غیرصنعتی، فرخ علیخانی، سرپرست معاونت تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل ستاد مدیریت بحران این شرکت برگزار شد.

رضا خلیلی در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان استان نفت خیز است مردم توقع بیشتری از مسئولان صنعت نفت دارند که خوشبختانه مجموعه صنعت نفت در استان خوزستان هم در زمینه ارائه خدمات به مردم و هم صیانت از تولید نفت تلاش بی‌نظیری انجام داده‌اند که جا دارد از تمامی مدیران ارشد و کارکنان تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: در شرکت ملی نفت ایران مقرر شد مجموعه های مستقر در استان بوشهر از جمله منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به عنوان معین مناطق نفت خیز جنوب در نظر گرفته شوند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امورعملیات غیرصنعتی افزود: باتوجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر رسیدگی ویژه به مردم در مناطق سیل زده این مهم در شرایط فعلی در اولویت قرار دارد.

وی اظهار کرد: نفت همواره در زمینه مسئولیت های اجتماعی پیشگام بوده است و در این بحران نیز اقدام ها ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:
نفت ؛ رضا خلیلی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*