اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276589
تاریخ انتشار: 1398/01/23 23:25
خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد:
خداداد غریب پور: ایمیدرو و بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، طی یک تصمیم ملی ، ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان‌های سیل زده اختصاص دادند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشستی با حضور مدیران عامل بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی در این سازمان برگزار شد، گفت: این شرکت‌ها همراه با سازمان، تاکنون به صورت داوطلبانه کمک‌های مختلفی اعم از تجهیزات، مواد غذایی، پتو و اعزام نیرو‌های امدادی در اختیار سیل اخیر استان‌های کشور قرار داده اند که طبق اظهارات مقامات استانی، منشا اثرات مفیدی بود.


وی افزود: با هدف همگرایی بیشتر بین شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی برای کمک به سیل زدگان، نیاز به یک هماهنگی بود و خوشبختانه این شرکت‌ها آمادگی خود را برای کمک‌های بیشتر به سیل زدگان اعلام کردند.
غریب پور تصریح کرد: کمک‌های نقدی یاد شده، به شماره حسابی که سازمان مدیریت بحران اعلام می‌کند، واریز خواهد شد.
در این نشست که مدیران عامل شرکت‌های گل گهر، چادرملو، ملی مس، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد خراسان، ملی فولاد و همچنین تهیه و تولید مواد معدنی ایران حضور داشتند، طی سخنانی از آمادگی شرکت‌های متبوع خود برای واریز کمک‌های نقدی خبر دادند. این شرکت‌ها پیش از این و در تعطیلات نوروز، اقدام به ارسال بخشی از کمک‌ها شامل تجهیزات فنی، اقلام ضروری و ... کرده بودند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*