اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276608
تاریخ انتشار: 1398/01/24 09:08
تصمیم سریع و حرفهای تند زنوزی
سه گل دریافتی مقابل سپیدرود در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود.

به گزارش"ورزش سه" تراکتورسازی در هفته ای که با یک برد می توانست تا قبل از بازی فردای پرسپولیس برابر سایپا به صدر جدول رده بندی برسد در رشت مغلوب سپیدرود قعرجدولی شد. اما این شکست همانطور که در طول مسابقه انتظارش می رفت با واکنش هایی از سوی هواداران و مالک این باشگاه همراه بود.
یکی از کسانی عملکردش در این بازی مورد انتقاد هواداران تراکتورسازی و سپس محمدرضا زنوزی مالک باشگاه قرار گرفت محسن فروزان دروازه بان این تیم بود. او روز خوبی در این مسابقه سپری نکرد و گل اول سپیدرود روی اشتباه او به دست آمد. او در دفع توپ اشتباه کرد و توپ به بایرامی رسید. او اما روی گل سوم هم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما توپی که به دستش برخورد کرده بود را بازهم بایرامی تبدیل به گل کرد تا تراکتورسازی با سه گل مغلوب سپیدرود شود.
محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش کاملا ناراضی است، در این زمینه به خبرنگار ما می گوید:« فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد از حضور در تمرینات محروم است. ایشان حتما باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.»
اما زنوزی به قضاوت رضا مهدوی داور بازی امروز تراکتورسازی برابر سپیدرود هم شدیدا گلایه دارد. او در این رابطه گفت:« ما از این داور که در دیدار ماشین سازی - پرسپولیس قضاوت بازی را برعهده داشت خاطرات خیلی بدی داریم. امروز هم با اشتباهاتی که انجام داد سر تیم ما را برید.»
مالک تراکتورسازی معتقد است گل دوم سپیدورد روی حرکت خطای بازیکن حریف به دست آمد:« حداقل یک پنالتی را برای ما نگرفت ضمن اینکه گل دوم حریف روی یک حرکت خطا به دست آمد.» او در ادامه گفت:« من یک سوال دارم. مگر وزیرورزش، وزیر کل وزرش ایران نیست؟ ما هزینه نکردیم که این آقایان هرکاری دوست دارند بکنند. هر بلایی دلشان می خواهد سر ما می آورند. دارند مسابقات و نتایج را مهندسی می کنند. کمیته اخلاق باید به مساله ورود کند.»
تراکتورسازی با این شکست 49 امتیازی ماند و حالا باید منتظر امتیاز از دست دادن پرسپولیس در بازی حساس فردا برابر سایپا باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*