اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2816
تاریخ انتشار: 1393/09/03 12:58
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
داریوش دیودیده گفت: با پیگیری‌های مستمر مسئولان و نمایندگان، اجرای طرح بزرگ فولاد دنا آسیا در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد.

عصرجهان -داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از واحدهای مهم صنعتی که اشتغال و تولید را در استان افزایش می‌شود مجتمع دنا آسیا است، اظهار کرد: با تلاش‌های استاندار و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و همکاری همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت جواز تأسیس طرح بزرگ زنجیره فولاد شرکت فولاد دنا آسیا صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیگیری‌ها زیاد و جلسات متعددی مجموعی با وزیر و معاونین برای اخذ مجوزهای لازم صورت گرفت، افزود: عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی شرکت فولاد دنا آسیا به زودی انجام می‌شود.

دیودیده سرمایه‌گذاری در این طرح و مجتمع عظیم صنعتی را بیش از شش هزار میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ صنعتی رشد و توسعه و اشتغالزایی چشم‌گیری را در استان شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح عظیم فولاد در منطقه سقاوه مارگون و در زمینه تولید کنسانتره آهن، گندله آهن و آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و دویست تن به بهره‌برداری می‌رسد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*