اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2906
تاریخ انتشار: 1393/09/11 19:24
حاشیه های دیدار فولاد و تراکتورسازی؛
این دیدارکه درورزشگاه تختی شهراهوازبرگزارشد تیم تراکتور سازی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب فولاد خوزستان شد.

مهرداد جماعتی دردقیقه 13 و 60 و آلویزنانگ کامرونی دردقیقه 34 برای تیم فولاد خوزستان و لوسیانو ادینهو دردقایق 4 و 55 برای تیم تراکتورسازی گلزنی کردند.تیم فولاد با کسب هر سه امتیاز این بازی 28 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی این لیگ صعود کرد.

عصر جهان -به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد اهواز بعد از پیروزی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت:"این یک بر بود که با تلاش تمامی تیم بدست امد و کاملاً گروهی بود، این پیروزی غرور آمیز بود، بازیکنان من با همه مشکلاتنی که داشتند از خود شجاعت نشان دادند، من از فدراسیون فوتبال هم بخاطر صادر کردن مجوز بازی یکی از بازیکنان ما آن هم یک ساعت قبل از بازی تشکر می کنم، هرچند که من قبول نکردم و آن بازیکن را بازی ندادم."

وی در ادامه افزود:"به هر حال اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، به غیر از کاپیتان خوبمان ایوب والی، چهار بازیکن دیگر را به علت مشکلات سربازی و دو نفر را نیز به علت مصدومیت و دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، در این بازی در اختیار نداشتیم که در مجموع ما 7 غایب برای این بازی داشتیم، نمی دانم شما دیدید یا نه م کلاً یک هافبک امروز در تیم خود داشتیم که بذری بود، امروز در کل ما تنها 17 بازیکن برای این دیدار مهم در اختیار داشتیم و خیلی مشکل بود که برای بازی مقابل تیم قدرتمندی مانند تراکتور ترکیب اصلی خود را بچینیم."

سرمربی جوان فولاد راجع به شرایط بازی گفت:"ابتدای نیمه اول بخاطر اینکه بازیکنهای ما در پست های غیر تخصصی بازی می کردند، مشکلات زیادی برایمان به وجود آمد و در صحنه گل اول نیز به علت عدم هماهنگی به مهاجم حریف اجاز مانور دادیم و دروازه ما را باز کرد، اما به مرور بهتر شدیم  و توانستیم جبران کنیم و برنده بازی شویم، جا دارد از ارشاد یوسفی که بعد از 16 هفته درون دروازه ایستاد هم تشکر کنم، از ربانی و نونگ هم که  علیرغم هماهنگ نبودن، اولین بازی خود را انجام دادند هم تشکر می کنم، امروز امیر سینا و انصاری در پست غیر تخصصی خود بازی کردند و به هر حال من این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم."

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اهداف خود در فولاد گفت:"من از اصحاب رسانه خواهش می کنم که دیگر از من راجع به کسب سهمیه و اهدافم برای آینده سوال نکنند، ما مشکلات زیادی داریم که به خاطر شرایط صحبت کردن از اهدافکار غیر حرفه ای است، من فقط به شما قول می دهم که هر تیمی در برابر فولاد به مشکل بر خواهد خورد."

 

* فولاد در این بازی اغلب بازیکنان خود را در اختیار نداشت و به جای آنان از بازیکنان جدید استفاده کرد. در این بازی فولاد از داشتن سروش رفیعی بهترین گلزن این فصل، احمد عبدالله زاده بازیکن جوان و ملی پوش و سروش سعیدی بازیکن جوان خود به علت مشکلات کارتهای پایان خدمت جعلی محروم بود.

 

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: ارشاد یوسفی، یوسف وکیا، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، امید خالدی، مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی، علی سینا ربانی (۸۵- رضا احمدی)، اسماعیل شریفات (۸۷- ایمان موسوی)، ساسان انصاری و الویس نونگ وارد میدان شد و در آن سوی میدان نیز رسول خطیبی تیم خود را با ترکیب: حامد لک (۶۵- داود نوشی صوفیانی)، پیمان کشاورز، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شهریار شیروند (۴۶- سعید آقایی)، احمد کامدار، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی، محسن دلیر و لوسیانو ادینهو وارد میدان کرد.

 

* الویس برتراند نونگ مهاجم ۳۱ ساله اهل کامرون فولاد خوزستن که روز قبل کارت بازیش برای حضور در لیگ برتر ایران از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شده بود امروز به صورت ثابت در ترکیب فولاد قرار گرفت و اولین بازی خود برای فولاد را انجام داد. وی در این بازی جای خالی سروش رفیعی را پر کرد.

 

* بختیار رحمانی، علی سلیمی، سروش رفیعی، ماتیاس چاگو، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده بازیکنان محروم و مصدوم فولاد خوزستان نیز با حضور در جایگاه ورزشگاه الغدیر اهواز از نزدیک به تماشای بازی پرداختند.

 

* اعتراضات بی شمار رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این بازی، باعث شد قاضی میدان در دقیقه ۳۵ سرمربی تراکتورسازی را اخراج کند. بعد از اخراج رسول خطیبی، تماشاگران فولاد یک صدا علیه سرمربی تراکتورسازی شعار می دادند ولی جلال مرادی نماینده فدراسیون فوتبال از آنان خواست که آرامش خود را حفظ کنند.

 

* در بین دو نیمه این بازی کلیپ جشن قهرمانی فصل گذشته فولاد از اسکوربورد ورزشگاه الغدیر پخش شد که این اتفاق هواداران فولاد را به وجود آورد.

 

* تراکتورسازی تبریز که در اغلب بازی های خارج خانه اش نیز همیشه از حمایت هواداران خود بهره می برد، در این بازی شاهد حضور حدود ۲۰ نفر از هواداران خود در ورزشگاه بود.

 

* در پی به ثمر رسیدن گل سوم فولاد خوزستان، درگیری لفظی شدیدی بین حبیب گردانی کاپیتان و حامد لک دروازه بان تراکتورسازی به وجود آمد که سایر بازیکنان مانع از درگیری فیزیکی این دو نفر شدند. رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی نیز پس از درگیری لفظی کاپیتان و دروازه بان تیمش، دستور تعویض حامد لک را صادر کرد. لک هنگام تعویض حاضر نشد با داود نوشی صوفیانی دست بدهد و مستقیم به سمت رختکن رفت.

 

 * با پیروزی فولاد مقابل تراکتورسازی موج شادی در ورزشگاه اهواز به راه افتاد و تماشاگران فولاد پای کوبان از استادیوم خارج شدند. هواداران فولاد یک صدا به تشویق بازیکنان بازیکنان و دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان پرداختند.

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*