اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2923
تاریخ انتشار: 1393/09/16 10:41
نماینده مردم گچساران و باشت تا جایی که در توانم است پروژه ها و طرح های عمرانی حوزه انتخابیه ام را بطور ویژه پیگیری میکنم

عصرجهان -نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در دهستان لیشتر شهرستان گچساران، از برخی روستاهای این حوزه بازدید و از نزدیک با روستاییان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پرتال اطلاع رسانی نماینده مردم گچساران و باشت، تاج گردون در این سفر از روستاهای سادات، شمس عرب، مظفرآباد، محمدآباد و هفت چشمه بازدید کرد.
همچنین در حاشیه این دیدارها یک مسجد بین راهی(روستای شمس عرب) و نیز یک حسینیه(مظفرآباد) کلنگزنی شدند و مشکلات روستاهای این دهستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در دوره ای قابل توجه، منافع شخصی بر منافع عمومی ارجحیت داده شد
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که به دهستان لیشتر سفر کرده بود در جمع روستاییان و مردم این منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت.
غلامرضا تاج گردون در این بازدید و در جمع روستاییان این دهستان با اشاره به اهمیت حضور مستمر مسئولین در بین مردم گفت: حضور در بین مردم برای من برکت است و تمام تلاش خود را انجام می دهم تا ارتباط مسئولین و مردم بیشتر شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ذکر این نکته که در همه امور می بایست منافع مردم در اولویت باشد اظهار داشت: در هرکاری که برای مردم انجام می دهیم اول می باید خودمان از کار و تلاشمان راضی باشیم تا خداوند و مردم هم نسبت به این مهم راضی باشند. ما مسئولین می بایست در هر موضع و مقامی که باشیم منافع عموم را در نظر بگیریم و به طور کل کارعمومی را بر کار شخصی در اولویت و ارجحیت بدانیم.
تاج گردون با بیان اینکه در دوره ای قابل توجه چه در کشور و چه در استان، منافع شخصی بر منافع عمومی ارجحیت داده شد، بیان داشت: در مواقعی، شخصی هدفش این است که فقط نماینده شود و اما مواقعی شخصی هدفش این است که نماینده شود و کار کند و یک کار مشخص را به سرانجام برساند. بنده از همان روز اول همه برنامه هایم را چه به مسئولین و چه به مردم اعلام کردم. بعضی از برنامه ها نوشته شده و بعضی دیگر نیز جز ایده هایم است.
تمام تلاشم را میکنم تا آنچه که مردم بر ما حق دارند را ادا کنیم. موارد زیادی وجود دارد که مردم از ما مطالبه دارند که نه من، بلکه ده نماینده دیگر هم بیاید نمی توانند مطالبات را پاسخ دهند. به هر حال بنده سعی کرده ام و باز هم بیشتر سعی خواهم کرد که بیشتر منافع عمومی را ارجح بدانم.

دیگران سالها تلفن و موبایل در دست گرفتند و نتیجه آن، این فقر و بدبختی موجود است
رییس فراکسیون توازن مجلس در ادامه اظهاراتش و با بیان اینکه دیگران سالها تلفن و موبایل در دست گرفتند و نتیجه آن، این فقر و بدبختی موجود است، افزود: من برای مردم دو کار می توانم انجام دهم.  یکی آنکه موبایلم را در دست بگیرم و فقط پیگیر کارهای شخصی مردم باشم و کار دوم آن است که به جای موبایل، قلمم را در دست گرفته و فکر و اندیشه ام را به کار گیرم. والبته به این تشخیص و به این نتیجه رسیده ام که قلمم را بدست گیرم و بنده نیز سعی کردم با نگاه و نیتی دیگر، کار کنم و ورق را برگردانم.

با هیچ مدیر ضعیفی از هر قوم و طایفه ای تعارف ندارم
تاج گردون در ادامه و با خطاب قرار دادن برخی مسئولین گفت: اگر به کسی پست یا مقامی داده می شود بخاطر شخص او یا طایفه و قومش نیست، بلکه بخاطر خدمت کردن وی به مردم است. هر مسئولی که برای مردم خوب خدمت کرد در خدمتش هستیم اما هرکدام که ضعیف کار کند با او تعارفی نداریم حتی اگر به ضرر تاج گردون باشد، چون این اقدامات به سرنوشت مردم گره خورده است.

بعضی نسبت به طرح ویژه اقتصادی گچساران شیطنتهایی می کنند
نماینده مردم گچساران و باشت همچنین گریزی به آخرین وضعیت طرح منطقه ویژه اقصتادی گچساران زد و در اینباره اظهار داشت: کار طرح منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است و انشالله با کارشناسی هایی که در حال انجام است به مرحله اجرا در خواهد آمد. البته برخی نیز شیطنتهایی کرده اند و گفته اند که منطقه ویژه اقتصادی گچساران را می خواهند از دهستان لیشتر به منطقه امامزاده جعفر منتقل کنند که این دروغی بیش نیست، و این طرح در همین دهستان به اجرا در خواهد آمد.
تاج گردون در پایان با ذکر این نکته که تا جایی که در توانم است پروژه ها و طرح های عمرانی حوزه انتخابیه ام را بطور ویژه پیگیری میکنم گفت: پیگیر حق و حقوق مردم هستم و از مردم هم میخواهم هرجایی که نقطه ضعفی وجود دارد و یا از آن غافل مانده ام را به طرق مختلف به بنده تذکر و یادآوری نمایند.

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/TajgardounLishter%20(10).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/TajgardounLishter%20(64).jpg

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*