اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296679
تاریخ انتشار: 1398/01/27 16:40
برخی از کارکنان اداری و معلمان ادارات اموزش پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد خواهان پرداخت ۷ ماهه اضافه کاری خود هستند.

به گزارش پایگه خبری عصرجهان به نقل از تسنیم، برخی از کارکنان اداری و معلمان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با برقراری تماس با خبرنگاران تسنیم خواستار پیگیری پرداخت مطالبات خود شدند.
کارکنان اداری آموزش و پرورش می‌گویند: 7 ماهه اضافه کاری آنان پرداخت نشده در حالی در استان‌های دیگر این مطالبه به حق کارکنان پرداخت شده است
همچنین حق التدریس و اضافه کاری معلمان غیرموظف نیز 6 ماهه معوق است و معلمی که به صورت دو شیفت فعالیت دارد نیز حق الزحمه آنان 6 ماه بوده که پرداخت نشده است.
همچنین بنا به بررسی‌های انجام شده حق الزحمه امتحانات یعنی نیروهایی که کار برگزاری امتحانات نهایی سوم و پیش دانشگاهیبر عهده دارند از سال 96 تاکنون پرداخت نشده است.
کارکنان اداری آموزش و پرورش می‌گوید: به دلیل اداری شدن ماهیانه 600 هزار تومان از حقوق آنها کم شد و تنها دل خوشی آنان به اضافه کاری بوده که در این صورت مجبور به استعفاء و تدریس در مدارس هستند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ استانی اضافه کار کارکنان اداری را پرداخت نکرده است، گفت: هر فردی بتواند ثابت کند ریالی به استانیبابت این موضوع پرداخت شده جایزه می‌دهیم.
اردشیر یاری افزود: البته این امکان وجود دارد برخی استان‌های برخوردار از جمله البرز با درآمد اختصاصی 40 میلیارد تومان اضافه کار و مطالبات کارکنان را پرداخت کرده باشند.
وی با بیان اینکه استانی همچون البرز با استان بدون درآمدی مثل کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه نیست، ادامه داد: به طور حتم شرایط آموزش و پرورش در سال 98 به مراتب بدتر از سال گذشته است.
یاری تاکید کرد: اجباری برای ماندن هیچ نیروی اداری نیست و اگر سال 98 چشم انتظار اضافه کار بوده یقین داشته باشند شرایط بسیاربدتر است.



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1398/01/28 10:35
  +0

  -0
پاسخ
اضافه کار ۱۱ماه پرداخت نشد

۱ ماه ۹۵
۲ ماه ۹۶
۷ ماه ۹۷
۱ ماه ۹۸

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*