اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296683
تاریخ انتشار: 1398/01/27 17:05
در بازدید میدانی سرپرست فرمانداری و اعضای شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان از سوی فرماندار عنوان شد: شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان امید توسعه شهرستان و حتی استان است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، روز دوشنبه۲۷ فروردین ۹۸ سرپرست فرمانداری بهمراه اعضای  شورای تامین شهرستان و تعدادی از مسئولین جهت بازدید ازروند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه در حال ساخت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در این  مجتمع حضور یافتند.


 در این بازدید آقای دکتر داوودی  مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن خوشامدگویی، ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت و روند اجرائی این پروژه ارائه نمودند.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار داشتند: که همگی این پیشرفت ها و موفقیت ها حاصل کمک و همراهی مردم، تعامل خوب مسئولین و تلاش شبانه روزی کارکنان این مجتمع است که اینجانب از همگی آنها کمال تشکر و تقدیررا دارم.
سپس سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه به اهمیت تکمیل این  پروژه عظیم   تأکید نمود و گفت : درصد پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی این پروژه در سطح بسیار بالایی میباشد، و فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است .
 وی با ابراز رضایت از تمامی تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این مجتمع، از کلیه مسئولین و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمودند.


حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا اظهار داشتند که شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان امید توسعه شهرستان و حتی استان است و باید تمامی مسئولین تلاش نمایند با توجه به منابع خدادادی نفت و گاز در این شهرستان صنایعی همانند پتروشیمی و پتروپالایش را در این منطقه گسترش دهند و با اشاره به نیاز شهرستان باتوجه به وجود این پروژه عظیم به تسریع در روند پیگیری فرودگاه و جاده میانبر اهواز_مسجدسلیمان و همچنین راه آهن ،تاکید نمودند
در بخش دیگری از این بازدید علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: تکمیل پروژه مذکور باعث رونق شهرستان شده و امیدواری خوبی را برای مردم ایجاد کرده است .
وی گفت : قطعا دستگاه قضایی با تمام توان از سرمایه گذاری مشروع حمایت میکند و با تمام وجود آن مقدار از مشکلاتی که مربوط به حوزه ما می شود را با همکاری و البته قانونمند مرتفع سازیم تا انشالله آینده در خشانی را در مسجدسلیمان شاهد باشیم…
در پایان سرپرست فرمانداری و  هیئت  همراه از سایت و روند اجرایی و  پیشرفت فیزیکی  این پروژه  بازدید بعمل آوردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*