اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296872
تاریخ انتشار: 1398/02/08 20:21
علی گلمرادی: اگر نیاز به هماهنگی در خصوص موارد مطروحه باشد با مدیر کل آموزش و پرورش استان صحبت می کنیم تا موانع رفع شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، صبح امروز علی گلمرادی نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و جایزان در مجلس با حضور در دفترامام جمعه شهرستان هندیجان ضمن دیدار با ایشان مشکلات شهرستان را مورد بررسی و کنکاش قرار دادند


در این  دیدار حجت الاسلام حسینی امام‌ جمعه هندیجان اظهار کرد: بحث معیشت و مشکلات اقتصادی مردم در این برهه از زمان بسیار مهم و حائز اهمیت است، قرآن کریم در این خصوص فرمایشات گهرباری دارد بنابراین تفکرات لیبرالی و غربی علاوه بر مخالفت با آموزه‌های الهی و دینی هیچ‌گونه خیر و برکتی برای ما نداشته و ندارد.
وی افزود: داستان امروز ما همانند داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) است، تصمیماتی که در سطح کلان ملی، استانی و شهرستان اتخاذ می‌شود برای محرومان و مستضعفان جامعه حقی قائل نمی‌شود.
امام جمعه هندیجان گفت: قرآن می‌فرماید در اموال مؤمنان حقی برای محروم و مستضعف وجود دارد. حال باید بنگریم آیا ما بر اساس قرآن کریم دفتار می‌کنیم یا خیر.
نماینده ولی فقیه در شهرستان هندیجان از علی گلمرادی خواستار پیگیری و راه اندازی بندر بحرکان شد


بنا به همین گزارش نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و جایزان در معیت امام جمعه شهرستان از حوزه علمیه خواهران شهرستان هندیجان بازدید و با مسئولین ان دیدار کردند
در این دیدار خانم دریایی مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان هندیجان اظهارکرد : در حقیقت انتظاری که در وضعیت فعلی کشور از حوزه‌های علمیه می‌رود و مطالعات دینی و قرآنی ما نشان می‌دهد، این است که اصلی‌ترین انتظار پس از دوره پیامبر(ص) و اوصیا(علیهم‌السلام) از علما است چرا که علما، فضلا و طلاب کسانی هستند که در دستگاه‌ معرفتی و دستوری دین نفوذ می‌کنند و راسخ در علم می‌شوند و پس از رسیدن به فهم عمیق در دین، مسئولیت رشد و تربیت مردم را بر عهده می‌گیرند.
دیگر مسولین حوزه علمیه خواهران به بیان مشکلات پرداختند و ازعدم همکاری در خصوص جذب در آموزش و پرورش شهرستان گلایه کردند
در این میان مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان وارد جلسه شدند و بعد از مطرح شدن مباحث جذب نیرو تا همکاری مدارس با حوزه علمیه خواهران را توضیح دادند .
عباسی افزود: قرار است ۵ هزار نیرو مجوز داده شود که بدون شک برای جذب از حوزه علمیه کمک خواهیم گرفت .  
علی گلمرادی درپایان گفت : اگر نیاز به هماهنگی باشد با مدیر کل آموزش و پرورش استان صحبت می کنیم که موانع رفع شود .
در خصوص کمک نیکوکاران به حوزه علمیه؛ افرادی به حوزه جهت کارهای معرفی می کنیم .
در پایان تاکید نمود موارد ویژه مکاتبه شود و جلسات دیگر برای هماهنگی بیشتر برگزار شود .
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*