اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296880
تاریخ انتشار: 1398/02/09 16:59
از کنار گذاشتن منشا تا انتخاب طاهری به عنوان دستیار اول
سرمربی جدید استقلال در اولین روز تمرین خود با آبی‌پوشان رفتارهای متفاوتی از آنچه در زمان حضورش در کادرفنی این تیم انجام می‌داد را به نمایش گذاشت.

عصرجهان-بعد از شکست استقلال برابر پدیده و از دست رفتن شانس قهرمانی مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند وینفرد شفر را از سمت سرمربیگری این تیم کنار بگذارند تا نوبت به فرهادمجیدی برسد که به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها کار خود را آغاز کند.


فرهاد مجیدی که بعد از پشت سر گذاشتن دوره های متفاوت مربیگری در نیم فصل دوم به کادر فنی استقلال اضافه شده بود خیلی زود و با گذشت چند هفته حالا می‌تواند سرمربیگری در این تیم بزرگ را هم تجربه کند اما برخلاف انتظارها رفتار فرهاد مجیدی بسیار متفاوت با آن چیزی بود که او را به عنوان مربی در کادر فنی استقلال دیده بودیم.

 

فریادهای یک چهره مصمم سرتمرین


مربی جوان استقلال امروز بعد از برگزاری مراسم معارفه اش که توسط امیر حسین فتحی برگزار شد وارد زمین تهرانسر شد تا برای اولین بار در نقش یک سرمربی تمرین آبی‌پوشان را زیر نظر بگیرد. فرهاد مجیدی زمانی که تنها نقش یک مربی را در کادر فنی استقلال ایفا می کرد خیلی آرام بود و تنها دستورهای وینفرد شفر را در زمین تمرین اجرا می‌کرد اما او امروز با حالتی جدید، چهره مصمم و البته دیسیپلینی خاص وارد محل تمرین شد و با فریاد سر بازیکنان تلاش می کرد نکات فنی را به آنها گوشزد کند.


 جالب اینکه فرهاد مجیدی در طول تمرین بارها نام بازیکنان را با صدای بلند صدا می‌زد که پیش او بروند و نکته جالب اینکه تمام بازیکنان استقلال گوش به فرمان مربی جوان تیم شان تلاش می کردند با انگیزه تر از همیشه خواسته های او را در تمرین اجرا کنند.

 

معارفه فرهاد مجیدی در تمرین استقلال


تمرین اختصاصی با مهاجمان


هرچند استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد اما مهاجمان این تیم به هیچ وجه نتوانسته اند آمار خوبی در گلزنی به جای بگذارند. فرهاد مجیدی که خودش یکی از بزرگترین مهاجمان تاریخ باشگاه استقلال است امروز تمرین های اختصاصی با مهاجمان تیمش انجام می‌داد و از آنها می‌خواست که خواسته های او عیناً در زمین تمرین اجرا شود تا آنها بتوانند در بازی‌های پیش رو آبی‌ها هم نمایش مناسبی داشته باشد.


مربی های خارجی کمرنگ تر از همیشه در تمرین استقلال


در زمانی که وینفرد شفر سرمربی استقلال بود مربی های خارجی این تیم نقش پررنگی در کارهای تاکتیکی در تمرین داشتند و حتی سرمربی آلمانی سابق استقلال میگوئل کولی را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرده بود اما حضور فرهاد مجیدی در تمرین این تیم به عنوان سرمربی شکلی متفاوت داشت. با تصمیم مربی جوان استقلال بیشتر بیژن طاهری تمرینات استقلال را زیر نظر و وظیفه اجرای آن را بر عهده داشت اما سایر اعضای خارجی کادرفنی امروز نقش کمرنگی در اجرای تمرین ها داشتند و بیشتر در گوشه‌ای از زمین گوش به فرمان فرهاد مجیدی بودند تا بتوانند خواسته های او را اجرا کنند.

 

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در تمرین استقلال

 

مجیدی هم برادرش را به کادر تیم می آورد؟


بعد از وینفرد شفر که پسرش را به کادر فنی استقلال آورد، برانکو ایوانکوویچ که با برادرش در کادر فنی پرسپولیس کار می‌کند و علی دایی که دستیار اول اش برادرش است به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی هم فرزاد را به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی کند. فرزاد مجیدی که در لیگ پانزدهم به  عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت می کرد امروز با حضور فرهاد مجیدی به محل تمرین آمد و خوش و بش گرمی با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه داشت تا احتمالا این شائبه پیش بیاید که این مربی ای جوان قصد دارد برادرش را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال معرفی کند هر چند که این خبر هنوز تایید شده نیست و کسی نمی داند دلیل دقیق حضور فرزاد مجیدی در محل تمرین چه بوده است.


اخم های درهم کشیده مجیدی در تمرین


در مورد وینفرد شفر در زمانی که در استقلال حضور داشت همیشه این بحث مطرح بود که او در قبال بی انضباطی های بازیکنانش گاهی نرمش نشان می دهد و برخورد قاطع با آنها نمی کند اما فرهاد مجیدی امروز با کنار گذاشتن گادوین منشا از حضور در تمرینات نشان داد که دیسیپلین لازم را برای برخورد با بی انضباطی دارد و حالا با اقدام او بازیکنان دیگر بیشتر رعایت می‌کنند و تلاش می‌کنند که در قالب نظم تیمی کار خود را دنبال کنند.

منبع/ورزش سه

برچسب ها:
فرهاد مجیدی ؛ استقلال ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*