اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296941
تاریخ انتشار: 1398/02/16 02:03
ارسلان کریمی دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه پیش از این دادستان شهرستان هندیجان بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، طی مراسمی و با حضور معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان، رؤسا و دادستان های شهرستان های مجاور، امام جمعه و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و انتظامی امیدیه، ارسلان کریمی به عنوان دادستان جدید این شهرستان انتخاب شد.
حجت الاسلام والمسمین سعید سعدی در این مراسم اظهار داشت: مردم شهرستان امیدیه همیشه در صف اول دوستداران و حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و شهدای عزیزی را به این خاک تقدیم کرده اند.
وی گفت: حفظ جایگاه سخت تر از رسیدن به آن است و این که یک شهرستان بتواند خود را کماکان در صدر حفظ کند، از صفات زیبنده نکات برجسته و ممتاز است و همین رویکرد، هدف گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام والمسمین سعدی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال، مردم استان بدون هیچ فراخوانی بازو به بازوی یکدیگر دادند و از همه اقشار مردم، مسئولان، بسیج و سپاه نیروی انتظامی و روحانیون معزز توانستند حادثه سیل بنیان کن را مدیریت کنند به طوری که هیچ کدام از شهرهای استان دچار صدمه جدی نشد.
وی با یادآوری جنایات کشور امریکا طی دولت های مختلف آن، بیان داشت: از یک سو با راه اندازی جنگ به ترویج خشونت در جهان دامن می زنند و از سوی دیگر با نشان دادن نجات حیوانات، فریب رسانه ای به راه می اندازند تا افکار عمومی را فریب دهند.
حجت الاسلام والمسمین سعدی گفت: انسان باید ارزش عمل خویش را پیش از قضاوت دیگران بسنجد.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ شأن و جایگاه قضا، افزود: قضاوت امر خطیری است که در کنار اختیارات زیاد، مسئولیت های سنگینی هم دارد.
در پایان این مراسم، از زحمات یوسف فلاحی دادستان سابق شهرستان امیدیه، قدردانی و ارسلان کریمی به عنوان دادستان جدید شهرستان امیدیه معرفی شد.
م/سایت دادگستری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*