اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297070
تاریخ انتشار: 1398/02/27 09:48
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ برابر حریف خود به تساوی رسید و جایگاه خود را در لیگ حفظ کرد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن روز پنجشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در این دیدار یوسف وکیا، حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، حکیم نصاری، میلاد خدایی اصل، موسی کولیبالی، اسماعیل شریفات، اکبر آفاقی، صادق صادقی بابااحمدی، علیرضا علیزاده و فرشید پاداش برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.
همچنین زبیر نیک نفس، معراج اسماعیلی، وحید محمدزاده، حمید ملکی، مجتبی مقتدایی، هادی محمدی، رضا رحیمی، ماریون سیلوا فرناندز، محمد حسین مهران‌ فر، کریستین اوساگوآنا و رضا حبیب زاده ترکیب تیم ذوب آهن را تشکیل می دادند.
در دقایق 33 و 66 حکیم نصاری و مجتبی بیژن ب ای تیم نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند همچنین کریستین اوساگوآنا برای تیم تراکتورسازی گلزنی کرد.
در دقیقه 93 اوساگوآنا گل دوم تیم ذوب آهن را به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده مهدی سیدعلی بود که رضا سخندان و فرهاد مروجی وی را در امر قضاوت یاری کردند.
در این دیدار زبیر نیک نفس و حمید ملکی بازیکنان تیم ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

بدهین ترتیب تیم نفت مسجدسلیمان با این تساوی در لیگ برتر فوتبال کشور ماندنی شد و تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود به لیگ یک سقوط کردند.
 
 هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه جشن و پایکوبی کردند
 
 تماشاگران نفت مسجدسلیمان پس از پایان بازی نسبت به بقای این تیم در لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود جشن و پایکوبی کردند.

 دیدار تیم ‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب‌ آهن در هفته پایانی لیگ برتر با تساوی نفتی‌ها به پایان رسید تا این نماینده خوزستان همچنان برای فصل بعد در لیگ برتر حضور داشته باشد.
*این دیدار با توجه به حساسیتی که برای نفتی ها داشت تماشاگران این تیم را به ورزشگاه کشاند تا با حمایت از تیم خود بتوانند یک امتیاز شیرین از این دیدار کسب کنند.
*پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت برای زنده ‌یاد رامین روشن ‌پور مربی جوانان نفت انجام شد. همچنین بازیکنان با اهدای گل یاد او را گرامی داشتند.
*بیش از هفت هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.
*در دقیقه 15 یوسف وکیا بازیکن نفت از ناحیه شکم دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد و اکبر آفاقی جای او را گرفت.
وقتی هواداران نفت از نتیجه سپیدرود مقابل استقلال با خبر شدند و با توجه به شکست سپیدرود، ابراز خوشحالی کردند چرا که با این نتیجه نفت در لیگ ماندنی خواهد شد.
* در اواخر نیمه دوم داور بازی به بازیکن ذوب آهن کارت زرد نشان داد که در ادامه بین داور و علیرضا منصوریان درگیری شدید لفظی به وجود آمد.
*بین 2 نیمه از شهید مدافع حرم شهید سجاد باوی اولین شهید بهزیستی کشور و همچنین چهار تن از خدمتگزاران صدیق فوتبال مسجدسلیمان و اهالی رسانه عزت الله قاسمی، علی بلدی، کاوه جاوید و محمود احمدی تجلیل شد.
* تعدادی از تماشاگران زمانی که مطمئن شدند نفت مسجدسلیمان از سقوط به دسته پایین نجات پیدا کرده، در دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کردند.
* در دقیقه 29 تیم ذوب آهن گل اول این دیدار را به ثمر رساند‌ در ادامه و در دقیقه 33 نیز حکیم نصاری بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل هواداران به شدت تیم نفت را تشویق کردند.
*در ادامه نیز تیم نفت مسجدسلیمان برای دومین بار دروازه ذوب آهن را باز کرد اما در دقایق وقت اضافه و در دقیقه 93 این بازیکنان ذوب آهن بودند که کار را به تساوی کشاندند.
بدین ترتیب تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با این تساوی 40 و 22 امتیازی شده و در مکان های ششم و چهاردهم رده بندی قرار گرفتند.
 
 مربی نفت مسجدسلیمان: می توانستیم با برد از زمین خارج شویم
 
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می توانستیم با برد از زمین خارج شویم اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت با کسب یک امتیاز در لیگ ماندنی شدیم.

هوشنگ مرادی پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: هر 2 تیم موقعیت های خوبی داشتند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند، خوشحالیم که در نهایت در لیگ ماندگار شدیم و امیدوارم برای فصل آینده با برنامه ‌ریزی بهتر، حق فوتبال خوزستان و مردم مسجدسلیمان را بهتر بگیریم.
وی با بیان این که موفقیت در لیگ به اردوهای ابتدایی فصل برمی ‌گردد این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان 10 روز پیش از آغاز مسابقات بسته شد افزود: ما در هر بازی بیش از هفت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نمی ‌شدند و از این بابت آسیب دیدیم.
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا میلاد میداوودی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟ گفت: فکر نمی کنم میداوودی چنین تصمیمی داشته باشد و صحبتی هم در این زمینه نشده است البته همه چیز بستگی به نظر خود او دارد هر چند او هنوز می تواند برای ما اثرگذار باشذ
وی در پاسخ به این پرسش که چرا آقای کریمی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی‌ ها شرکت نمی‌ کند عنوان کرد: آقای کریمی برای اهالی رسانه احترام خاصی قائل است و امشب هم به دلیل این که سفر داشت، نتوانست در کنفرانس حاضر شود اما همیشه به ما می گفت که بابت عدم حضورش در نشست های خبری از خبرنگاران عذرخواهی کنیم.
مرادی گفت: امیدوارم برای فصل آینده با زمان بهتر و یارگیری خوب تیمی در حد نام خوزستان و مسجد سلیمان ببندیم البته جا دارد از هواداران و خبرنگاران که در سرما و گرما از ما حمایت کردند قدردانی کنم.
 
خرمگاه: نتیجه بازی عادلانه بود و به تیم نفت تبریک می گویم

 مربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن گفت: نتیجه بازی عادلانه بود و من به تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بقا در لیگ برتر تبریک می گویم.

محمد خرمگاه پنجشنبه شب پس از تساوی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: براساس شرایط فنی تیممان و اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم سعی کردیم امروز از بازیکنان جوانان‌ استفاده کنیم تا مقابل النصر با شرایط بهتری بازی کنیم.
وی ادامه داد: بچه‌ های ما امروز خوب بازی کردند فقط در کارهای تاکتیکی‌ خوب عمل نکردیم و امیدوارم در بازی آینده مقابل النصر نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با درخواست ذوب‌ آهن که خواهان تغییر میزبانی ‌از کربلا به امارات بودند از سوی AFC موافقت شد؟ گفت: موافقت نشد و قسمت است که در همان کربلا بازی را برگزار ‌کنیم. متاسفانه در بازی قبلی با الزورا اتفاقات بدی افتاد و هواداران این تیم با ورود به زمین تمرکز بازیکنان ما را برهم زدند. امیدواریم که بازی خوبی در کربلا مقابل النصر انجام دهیم.
مربی تیم فوتبال ذوب ‌آهن گفت: از فدراسیون گله داریم که چرا اجازه می ‌دهد ناظر بازی به عنوان کارشناس داوری باشد و در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان با آقای منصوریان به تندی برخورد کند.

مرجع / ایرنا


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*