اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297099
تاریخ انتشار: 1398/02/29 22:55
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
تقوی با تاکید بر دروغ بودن چنین مطلبی به برنامه های کاری استاندار در فردا اشاره کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در پی انتشار شایعه استعفای  علی محمد احمدی   استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهت شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه " دهلران " استان " ایلام "  سیدمحمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خبر منتشرشده را در این خصوص شایعه ای بیش ندانست.
وی با بیان اینکه چنین اقدامی یک شیطنت رسانه ای است و کاملا برای افکار عمومی مشخص است که چه کسانی درحال انتشار مطالب خلاف واقع در سطح جامعه هستند افزود : دامن زادن به خبرهای دروغ و شایعه پراکنی در سطح جامعه نمی تواند کمکی به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بکند و تلاش برای جمع کردن مخاطب با حربه انتشارمطالب کذب وخلاف دوراز شریعت و اخلاق انسانی است ودست این افراد برای جامعه رو شده است.
تقوی با تاکید بر دروغ بودن چنین مطلبی به برنامه های کاری استاندار در فردا اشاره کرد و گفت : دکتراحمدی فردا هم مهمان کشوری دارند که مدیرعامل خبرگزاری ایسنا هستند و هم با روابط عمومی ها و بخشداران نشست های جداگانه ای خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: از رسانه ها خواست تا در شرایطی که کشور تحت فشارهای ظالمانه خارجی قرار گرفته در راستای رسالت خبری خود صداقت و امید را درجامعه محور کاری خود قراردهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*