اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297175
تاریخ انتشار: 1398/03/06 14:42
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از درگیری مسلحانه ماموران انتظامی این شهرستان با سارقان مسلح که از 2 ماه قبل تحت تعقیب بودند خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حجت سفیدپوست" درتشریح این خبر گفت: مقارن ساعت سه بامداد ماموران کلانتری و اطلاعات شهرستان به 2 سارق که هر دو مسلح به سلاح کلاش و یک خانم مطلقه که در مواردی، از سرقت ها سارقان را همراهی می کرد، در خیابان روئیت و برای توقف اقدام کردند.
وی افزود: 2 سارق مسلح به محض توقف خودرو شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و پلیس در اقدام متقابل به سمت سارقان تیراندازی، درهمان لحظه اولیه یک نفر از سارقان مجروح و با یک قبضه سلاح کلاش دستگیر می کنند.
سرهنگ سفید پوست اذعان کرد: سارق مسلح دوم فرزند خردسال خانم همراه خود را سپر قرار داده و ماموران به ناچار به منظور حفظ جان کودک به طور مستقیم به سمت سارق تیراندازی ننموده و سارق با این ترفند از صحنه فرار می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتطامی مجروح که درحال حاضر در بیمارستان های شهرستان ایذه و اهواز در حال مداوا می باشند، اظهارداشت: خودروی سارقان با ۲۰۵ فشنگ کلاش درصحنه توقیف، تلاش جدی برای دستگیری سارق مسلح فراری ادامه دارد.

برچسب ها:
ایذه ؛ حجت سفیدپوست ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*