اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297200
تاریخ انتشار: 1398/03/07 19:02
پسر 13 ساله قربانی گفت شهردار سابق تهران مجوز اسلحه داشت و همیشه در خانه اسلحه نگهداری می کرد.

 پسر میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران در گفتگوی کوتاهی از لحظه دیدن جسد مادرش پرده برداشت.


رکنا نوشت: این پسر 13 ساله بعد از امتحان وقتی از مدرسه به خانه برگشت صحنه قتل را دید و گفته می شود دختر 35 ساله محمد علی نجفی هم او را همراهی می کرد.
این پسر گفت: جنازه مادرم در وان حمام افتاده بود خواستم سمتش بروم که اجازه ندادند حتی انگشتانم شکست.
ساعت 10 و نیم صبح امروز میترا استاد همسر دوم و جنجالی دکتر نجفی با شلیک شدن دوگلوله به سینه اش در برج آرمیتای سعادت آباد کشته شد و حالا مظنون اصلی خود نجفی است چرا که در آسانسور فیلم ورود و خروج او به دست آمده است و از زمان قتل با برجای گذاشتن نامه ای که محتوایش هنوز فاش نشده است گریخته و خبری از او در دست نیست!
همچنین سایت روزنامه ایران از قول این پسر 13 ساله نوشت: "نجفی دست بزن داشت.مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آزانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آزانش را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.  شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم." روزنامه ایران پس از ساعتی این بخش از خبر را از خروجی خود حذف کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*