اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297203
تاریخ انتشار: 1398/03/08 02:19
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای ترانس و سیم برق با ۱۱ فقره سرقت به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد.

عصرجهان-سردار "حیدر عباس زاده" در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس و سیم برق در شهرستان‌های هندیجان ماهشهر و دیلم در چند ماه گذشته، اکیپ ویژه ای از ماموران پلیس شهرستان هندیجان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی ۲ سارق را حین انتقال ترانس برق سرقتی از "دیلم به ماهشهر" با خودروی پراید وانت شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر و خودرو توقیف شد.
سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی یک دستگاه ترانس و مقادیری تجهیزات برق که از شهرستان دیلم سرقت شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه خسارت وارده به اموال دولتی بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت در شهرستان های هندیجان، ماهشهر و دیلم اعتراف کردند که پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.
منبع/پایگاه خبری پلیس

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*