اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297262
تاریخ انتشار: 1398/03/11 23:40
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری عامل خرید و فروش مواد مخدر به جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله گراوندی" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر دزفول با اقدامات تخصصی یک توزیع‌کننده مواد مخدر که اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به جوانان می کرد را شناسایی کردند .
فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفاء متهم با هماهنگی مرجع قضائی مخفیگاه وی محاصره شده که برای فرار از چنگال قانون بوسیله طناب از طریق پنجره آپارتمان فرار نماید که در نهایت این تصمیم منجر به سقوط به داخل حیاط منزل شده که بلافاصله توسط ماموران جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت .
این مقام انتظامی ادامه داد:  در بازرسی از مخفیگاه متهم  یک قبضه سلاح کلت کمری با سه فشنگ مربوطه و ۵۰ گرم هروئین کشف شد .
سرهنگ روح اله گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به رضایتمندی شهروندان و ساکنان محل از حضور بموقع پلیس و دستگیری این مجرم، از عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با هروشندگان مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش شهروندان  به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

برچسب ها:
روح اله گراوندی ؛ دزفول ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*