اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2973
تاریخ انتشار: 1393/09/20 01:02
ویسی در مورد اینکه تیم ملی امید با عربستان، نپال، افغانستان و فلسطین هم‌گروه است عنوان کرد: این گروه راحتند

عصرجهان -سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: وضعیت تیم ما خوب است. مقابل گسترش فولاد خوزستان در تبریز به تساوی دو بر دو رسیدیم و این نتیجه بدی نبود. آماده بازی مقابل استقلال هستیم تا در خانه هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در رابطه با اینکه در دیدار رفت با بدشانسی شکست خوردند خاطرنشان کرد: بله در آن مسابقه با وجود موقعیت‌های زیادی که داشتیم شکست خوردیم آن زمان تیم ما کمی بی‌تجربه بود و از موقعیت‌های بی‌شمارمان استفاده نکردیم. حالا 6-7 ماه بزرگتر شدیم و می‌خواهیم در این دیدار سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا از عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول رضایت داشته است اظهار داشت: از عملکرد تیم رضایت نداشتم هرچند از لحاظ فنی خوب بودیم اما از لحاظ امتیازی می‌خواستیم در نیمه دوم جدول باشیم که سه چهار امتیاز با این هدف اختلاف داشتیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم این فاصله را جبران کنیم.

ویسی در مورد اینکه نام 5 بازیکن را در لیست مازاد قرار داده بود گفت: هنوز وضعیت این 5 بازیکن معلوم نیست اما فکر نمی‌کنم آنها از جمع ما خارج شوند. با توجه به اینکه فدراسیون لیست مازاد خواسته بود ما آن را ارائه کردیم ولی در ادامه کار این نفرات کیفیت خود را بالا برده و به شرایط خوبی رسیدند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه نام او به عنوان یکی از گزینه‌های تیم ملی امید مطرح شده است گفت: فکر می‌کنم اولین نفری که با او در این رابطه صحبت شد من بودم. دو سه روز بعد از حضور حبیب کاشانی او با من در مورد تیم ملی امید صحبت کرد اما پس از آن هیچ خبری نشد. نه با من صحبت شد و نه با باشگاه و نه در رسانه‌ها اسمی از من بردند اما حالا شرایط برعکس شده اکنون که صحبت جدیدی با من نکردند می‌گویند نامم جزو گزینه‌هاست.

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد در تیم ملی امید فعالیت کند خاطرنشان کرد: آرزوی هر کسی حضور در تیم ملی است و این مسئله برایم افتخار است. هر مربی‌ به حضور در تیم ملی علاقه دارد البته اگر چنین پیشنهادی به من شود تصمیم مدیریت باشگاه استقلال خوزستان بسیار مهم است چرا که آنها همیشه حامی من بودند و بهترین رابطه را داشتیم.

ویسی در مورد اینکه تیم ملی امید با عربستان، نپال، افغانستان و فلسطین هم‌گروه است عنوان کرد: این گروه راحتند البته به جز عربستان که 5 سال است روی تیم ملی امید خود برنامه‌ریزی کرده از سه حریف دیگر شناخت زیادی ندارم. شاید کار ما در این گروه راحت باشد اما پس از گذر این مرحله کار بسیار سخت است و نباید غیرحرفه‌ای فکر کنیم و این احساس را داشته باشیم که کارمان راحت است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*