اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297300
تاریخ انتشار: 1398/03/13 11:37
القاصی مهر از صدور کیفرخواست محمدعلی نجفی دایر بر قتل عمد، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از میزان، دادستان تهران از صدور کیفرخواست محمدعلی نجفی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تکمیل تحقیقات در پرونده اتهامی آقای محمدعلی نجفی دایر بر الف- قتل عمد خانم میترا استاد ب- حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز ج- ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) که با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نامبرده، پرونده با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد.

علی القاصی مهر با بیان اینکه پرونده مطروحه از جهت قانونی یک پرونده قتل خانوادگی محسوب می­‌شود که متاسفانه نظایر آن در طول سال اتفاق می‌­افتد، متذکر شد که در خصوص این قبیل پرونده‌­ها از اظهارنظر‌های حاشیه ساز و غیر کارشناسی خودداری شود.
وی افزود: تمام اخبار مرتبط با دستگاه قضایی از مراجع رسمی و مجاری قانونی اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، هفتم خرداد همسر دوم شهردار سابق تهران به ضرب دو گلوله در منزل خود واقع در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رسید و عصر آن روز نیز نجفى با حضور در پلیس آگاهى تهران به قتل همسر دوم خود به دلیل اختلافات خانوادگى اعتراف کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*