اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297320
تاریخ انتشار: 1398/03/14 15:26
در ایران همه در انتظار نهایی شدن قرارداد استقلال با آندره آ استراماچونی هستند .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، باشگاه استقلال حدود ۲ هفته است که مذاکره رسمی خود را با سرمربی ایتالیایی آغاز کرده‌؛ مربی ای که سابقه حضور در اینتر را دارد.اما درحالیکه کمتر خبر رسمی و کاملا موثقی از باشگاه استقلال بیرون می آید ، شنیده می شود استراماچونی تمام شروط قرارداد با استقلال را برای عقد قرارداد پذیرفته اما جواب نهایی به آبی ها را منوط به موافقت همسرش برای حضور در ایران کرده است.
در این مدت شایعات زیادی مطرح شد که همسر استراماچونی تمایلی برای حضور در ایران ندارد و به همین دلیل احتمال انتقال این مربی ایتالیایی به ایران منتفی شده است.
با این حال همسر استراماچونی امروز با انتشار پست اینستاگرامی نشان داد که مشکلی برای حضور در ایران ندارد. او در آخرین پست اینستاگرامی اش از اینکه ایران یک کشور شگفت انگیز است نوشته و گفته درباره ایران تحقیقاتی انجام داده که منجر به آشنایی بهتر او با ایران شده است.او در این پست می نویسد:اگر زندگی قرار است ما را به ایران بیاورد  ،  خیلی خوشحال می شوم  با شما و فرهنگ عمیقتان آشنا بشوم.


صفحه دلایلا استراماچونی فالوئرهای کمی دارد اما به نظر می رسد این فالوئرها خیلی زود شش رقمی بشود کما اینکه در همین یکساعت 5 هزار نفر به فالوئرهای او اضافه شده اند.
منبع/ورزش سه




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*