اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297351
تاریخ انتشار: 1398/03/19 23:26
یک دوره مسابقات داغ وجذاب فوتسال جام رمضان در شهرستان ایذه برگزار شد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ جام فوتسال رمضان شهرستان ایذه هرسالِ با طرفداران پرشوری برگزار میشود و اهالی فوتبال ایذه این جام را به جام شگفتی ها می شناسند.
در این دوره ۸ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۴ تیم به صورت دوره‌ای باهم رقابت کردند و در پایان ۲ تبم صدر هر گروه به نیمه نهایی رسیدند
۴ تیم استقلال،کهباد،سپاهان وپاس  پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی با برگزاری مسابقات داغ نیمه نهایی پرداختند و ۲ تیم استقلال و پاس با برتری مقابل حریفان خود به فینال راه پیدا کردند.
اما در فینال تیم پاس قدرت خود را به همگان نشان داد و شاگردان محمد زیلابی توانستند به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.
گفتنی است جواد زیلابی با ۱۵ گل زده به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد و مورد تحسین پیشکسوتان فوتبال ایذه قرار گرفت.
حضور پیشکسوتانی همچون قدرت فرخ نیا،علی خاکسار و داریوش عباسی باعث خوشحالی حضار شد و در پایان به تیم ها و نفرات برتر جوایزی ارزنده‌ی تقدیم شد.
بهرام عبدالهی مسئول کمیته فوتسال ایذه در این راستا گفت: هدف از بر گزاری این مسابقات کشف استعدادهای جوان و معرفی آنان به تیم های فوتسال و فوتبال است و از سوی دیگر ترویج فرهنگ ورزش بعد از افطار هم یکی دیگر از اهداف ما میباشد که هر ساله این مسابقات را برگزار میکنیم و خدارا شاکر هستیم که همیشه با استقبال گستره همشهریان خود مواجه میشویم، در پایان از مهندس دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان، عباس راکی رئیس هیئت فوتبال،کمیته داوران و تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات مارا یاری رساندند تشکر میکنم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*