اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297434
تاریخ انتشار: 1398/03/26 15:54
سرهنگ موسوی: در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل مسروقه به همراه مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،فرمانده انتظامي شهرستان دشت آزادگان از دستگیری 2 سارق مسلح مغازه در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد .
سرهنگ "سید قاسم موسوی" در تشريح جزئيات خبر گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مغازه در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: در همین راستا ماموران کلانتري 11 دشت آزادگان با اقدامات تخصصی و تحقیقات پلیسی 2 متهم را شناسايي و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل مسروقه به همراه مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد کشف شد. تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان دشت آزادگان در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی ومجرمانه توسط افراد فرصت طلب وقانون گریز ،مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان ومتخلفان اقدام شود .

منبع/پایگاه خبری پلیس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*