اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297441
تاریخ انتشار: 1398/03/26 16:37
مزارعی: از طرف خودم و شورای قضایی با تمام قامت در کنار استاندار جدید برای راهبرد و پیشبرد استان کمک می‌کنیم در زمان آقای احمدی آنچه اختیارم بود برای احمدی کوتاهی نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، عصر امروز یکشنبه 26 خرداد ماه 98 آئین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان، چهره های سیاسی و سایر مدیران استانی برگزار شد.

بنا به همین گزارش در این مراسم دکتر علی محمد احمدی استاندار پیشین تکریم، و حسین کلانتری هم استانی ایشان بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد


در این مراسم حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی در مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ همه ما در برهه‌های زمانی در مرحله امتحان هستیم و امروز کلانتری این آزمون و امتحان را شروع می‌کند.
رئیس‌کل دادگستری استان عنوان کرد: استان با توجه به فرهیخته و اصیل بودن مردم مشکلی ندارد و وقتی قیاس می‌کنیم با استان‌های همجوار مشکلی نداریم لذا در حوزه خدمت باید بیشتر وقت را بگذاریم.
مزارعی تصریح کرد: احمدی در مدت کوتاهی که حضور داشت عملیاتی و جهادی پای کار بود.
وی عنوان کرد: من ساکن شیرازم اما محل کارم یاسوج است در سیل ابتدای سال از شیراز به سمت یاسوج در حرکت بودم اما کوه ریزش و جاده مسدود شده بود و گفتند تا یک ماه این مشکل حل نمی‌شود اما با حرکت جهادی مسوولان استان، نمایندگان مجلس و شخص آقای احمدی استاندار با کار جهادی در کمتر از دو هفته این مشکل را رفع کردند و مردم به راحتی از این محور تردد کردند.


وی با اشاره به حساسیت استاندار سابق استان در برخورد با مفاسد گفت: امروز شخص بزرگواری از ایل و تبار لر فرق نمی‌کند از ایلام، فارس، خوزستان یا کهگیلویه و بویراحمد باشد در این استان به خدمت مشغول می‌شود.
وی عنوان کرد: از طرف خودم و شورای قضایی با تمام قامت در کنار استاندار جدید برای راهبرد و پیشبرد استان کمک می‌کنیم در زمان آقای احمدی آنچه اختیارم بود برای احمدی کوتاهی نکردیم.
مزارعی تصریح کرد: امروز حرکت جهادی انقلابی در چله انقلاب با حضور آقای کلانتری را شروع می‌کنیم و اعضای شورای تامین همدل‌ترین اعضای را در استان خواهید دید قول می‌دهم در تمام ابعاد خاصه خدمت به مردم در کنار نماینده دولت در استان باشیم.


مزارعی خطاب به کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان مستحق بهترین خدمت هستند، مردم این استان قدرشناس هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند همراهی و جانثاری می‌کنند.
مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد به مقوله‌های بستر حیات جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت نیروی امنیتی و انتظامی مد نظر استاندار جدید باشد و اگر می‌خواهید اقتصاد استان حرکت کند و سرمایه‌گذار وارد استان شود تجهیزات لازم را در اختیار نیروی انتظامی و سپاه و سایر دستگاه‌ها قرار دهید و به مقوله امنیت توجه ویژه‌ای داشته باشید

.
وی به مطلب دوم مد نظر استاندار جدید پرداخت و گفت: برای این مردم دلسوزی کنید و با مردم رفیق باشید.
مزارعی  به تفکر فراجناحی مدنظر نماینده ارشد دولت در استان اشاره کرد و افزود: تفکر فراجناحی یکی از اصولی‌ترین کارهایی است که در حوزه کاری یک مدیر باشد که شهادت می‌دهد احمدی در خدمتش به مردم فراجناحی عمل کرد در گذشته این روحیه فراجناحی بوده و در آینده نیز باشد.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده دستگاه قضایی تا لحظه‌ای که در استان باشم برای خدمت به مردم در کنار همه مسوولان خواهم بود و ان شاالله با حضور استاندار جدید انتخابات آرام و بی سر و صدایی مجلس را داشته باشیم/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*