اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297468
تاریخ انتشار: 1398/03/27 20:27
شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ کروات پس از حدود ۴ سال از پرسپولیس جدا شده و قرار است به الاهلی عربستان برود.

عصرجهان-برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله کروات پرسپولیس که در طول حضور حدود ۴ ساله اش روی نیمکت سرخپوشان توانست ۳ جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و ... بدست آورد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم حضور یافت، قرار است از این تیم جدا و راهی الاهلی عربستان شود.  

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی، مراسم معرفی این مربی امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود تا به طور رسمی سرمربی سبزپوشان شود. مرد کروات دوست داشت تا پس از پایان لیگ هجدهم نیز در پرسپولیس باشد و همراه با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان را بدست آورد، اما پس از آنکه مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانستند به تعهدات مالی خود عمل کنند، تصمیم به جدایی گرفت و مذاکراتش را با مسئولان تیم الاهلی عربستان آغاز کرد.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

در حالی که مسئولان تیم سرخپوش اصرار دارند برانکو را همچنان سرمربی این تیم بدانند و ایرج عرب در تمام مصاحبه هایش بیان کرد که گزینه اول، دوم و سوم برانکو است، اما او به الاهلی رفته و اعضای باشگاه باید به دنبال مربی جدیدی باشند. مرد کروات که یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران بوده است یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و اگر مسئولان باشگاه به تعهدات مالی خود به موقع عمل می‌کردند، به طور طبیعی برانکو نمی‌توانست به همکاری اش با این تیم پایان دهد و فصل آینده هم در این تیم حضور داشت، اما پرسپولیس مشکلات مالی زیادی داشت و سرانجام برانکو جدا شد.

علاقمندان به فوتبال می‌دانند که عربستانی‌ها چند سالی است که با تیم‌های ایرانی رقابتی حساس دارند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند مقابل تیم‌های این کشور بازنده باشند. حتی هواداران تیم رقیب هم به هیچ عنوان دوست ندارند رقیب شان برابر تیمی از عربستان شکست بخورد و حضور برانکو در الاهلی می‌تواند رقابت در لیگ قهرمانان را حساس‌تر کند.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

وزیر ورزش که چند روز قبل با اطمینان اعلام کرد برانکو مشکلی برای ماندن ندارد و در پرسپولیس می‌ماند، حالا باید پاسخگوی هواداران عصبانی تیم پرسپولیس باشد، زیرا حرف و حدیث و شایعات درباره چگونگی حضور ایرج عرب و قطع همکاری او با برانکو زیاد است.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

پس از اینکه عرب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس جایگزین گرشاسبی شد، بسیاری از هواداران پرسپولیس و برخی رسانه‌ها بیان کردند که او فرد استقلالی است که برای مدیریت پرسپولیس آمده است که عرب این موضوع را تکذیب کرد اما سپس با ایجاد مشکلات مالی فراوان بازیکنان نیز ضد مدیریت صحبت کردند و بازیکنان و کادرفنی هم از عملکرد عرب راضی نبودند و اوج نارضایتی آن‌ها از نحوه مدیریت باشگاه به دیدار مقابل داماش برمی گردد که آن‌ها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند، اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

همچنین بسیاری از هواداران پرسپولیس معتقد هستند که ایرج عرب مامور شده تا به پرسپولیس بیاید و با برانکو قطع همکاری کند که این حاشیه نیز به نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس با اصحاب رسانه رسید و او در پاسخ به این سوال بیان کرد: این یک حرف تکراری است چرا که من پیش از این گفتم که گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است. من آدم خوش‌بینی هستم و همه را خاکستری می‌بینم و نگاه توهمی به فضای مجازی ندارم، اما آلودگی فضای مجازی زیاد است به طوری که عکس سیل ونزوئلا را برای سیل شیراز استفاده می‌کنند.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

او افزود: ما باید در آرامش کار کنیم، اما در ۵ روز اخیر بیشترین فشار را به باشگاه وارد کردند گفتند که محسن خلیلی با قطبی دیدار کرده و این خبر همه جا پخش شد، اما ندیدم در جایی بنویسند که مدیر برنامه‌هایش این را تکذیب کرد. ساخت خبر جعلی کاری ندارد، اما هوادار همیشه کنار باشگاه بوده و به خاطر همین مسئله خبرنگاران به من زنگ می‌زنند.

قرمز ترین شایعه شهر/ مدیر استقلالی سر پرسپولیس را بُرید///

در حال حاضر هم هواداران پرسپولیس با حضور در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفا اعضای هیئت مدیره و ایرج عرب هستند و باید دید این اتفاق در جلسه امروز مدیرعامل پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان انجام خواهد شد یا خیر؟

م/باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
پرسپولیس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*