اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297496
تاریخ انتشار: 1398/03/30 00:26
سرهنگ نصیر ابدالی فرد: مأموران پلیس در بازرسي دقیق از خودروي توقيفي مقدار 19 کیلو و 41 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی هندیجان از کشف بیش از 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف 2 دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "نصیر ابدالی فرد" در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجراي طرح کنترل محورهای مواصلاتی هندیجان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه امامزاده عبدااله این شهرستان، با هوشیاری و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام سریع آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پلیس در بازرسي دقیق از خودروي توقيفي مقدار 19 کیلو و 41 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در خاتمه با بیان اینکه در رابطه یک دستگاه خودروی پژو که وظیفه اسکورت خودروی حامل موادمخدر را داشت، شناسایی و توقیف شد، خاطرنشان کرد: چهار قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
منبع/پایگاه خبری پلیس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*