اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297521
تاریخ انتشار: 1398/03/31 22:27
حسین کلانتری: هیچکونه کم کاری از سوی مسئولی پذیرفتنی نیست و می طلبد به صورت میدانی و جهادی برای رفع مشکلات مردم اقدام کنید.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت استانداری، در نشست بررسی خسارات ناشی از سیل استان ضمن تقدیر از تلاش مدیران در این راستا، اظهار داشت: انتظار می رود مدیران در این خصوص روزانه پیگیری های لازم را انجام داده و تا ۴ تیرماه اطلاعات به صورت دقیق در "سامانه سجاد" بارگذاری شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۵ تیرماه هیچ اطلاعاتی در این خصوص از مدیران را نمی پذیرم و به طور قطع با مدیران کم کار برخورد می شود.
وی ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداران،مدیران عامل آبفای شهری و روستایی مشکلات این حوزه را از مرکز پیگیری کنند و هرجایی که با وقفه رو به رو شدند مانیز ورود می کنیم.
کلانتری خطاب به مدیران تاکید کرد: مسائل را در موعد مقرر پیگیری کنید اکنون هدف ما پیگیری برای جبران خسارت است و نباید عدم پیگیری به موقع موجب ایجاد خسارت جدیدی شود.
وی تصریح کرد: هیچکونه کم کاری از سوی مسئولی پذیرفتنی نیست و می طلبد به صورت میدانی و جهادی برای رفع  مشکلات مردم اقدام کنید.


کلانتری با اشاره به اینکه ۸ بانک عامل در استان مسئول پرداخت خسارات سیل به مردم هستند، گفت: هرمدیر اجرایی اختیاراتی دارد و باید پاسخگوی مردم باشد.
وی عنوان کرد: نگذارید مردم در راهروهای ادارات  و بانک ها سرگردان باشند و با سعه صدر و شفاف سازی در راستای حل مشکلات آنها اقدام کنید.
کلانتری تاکید کرد: جهادکشاورزی هرچه سریع تر قرارداد متقاضیان این تسهیلات را به بانک ها ارسال کنند که تا ۴ تیرماه این افراد به بانک معرفی شوند.
وی گفت: شخصأ این موضوع را پیگیری می کنم و در جلسات بعدی این مدل گزارش دهی از مسئولان را نمی پذیرم و انتظار می رود آمار خود را در قالب پاورپوینت و علمی در جلسات ارائه دهید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*