اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297536
تاریخ انتشار: 1398/04/01 11:01
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۱ تیر را مشاهده می‌کنید.

عصرجهان- دیگر زندگی بدون تلفن هوشمند امکان پذیر نیست، شبکه‌های اجتماعی با حجم اطلاعاتی گسترده و انتشار اخبار لحظه‌ای و برخط، نرم‌افزار‌های کاربردی مالی و بانکی که شیوه پرداخت و انتقال وجه را به آسان‌ترین روش ممکن امکان‌پذیر می‌کنند و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های سرگرم کننده از دلایل مهم برای داشتن یک تلفن هوشمند است که هرشخصی را به خرید این محصول وادار می‌کند، به طوری که بازار تلفن هوشمند حتی در ایام گرانی نیز تعطیل نبوده و خریداران زیادی دارد. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۱ تیر نگاهی بیاندازیم. قیمت‌ها در هفته گذشته تغییرات چندانی نداشتند و با روال سابق به فروش رفتند.
*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **
شرکت سامسونگ

در سال‌های اخیر شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان برترین تولید کننده تلفن‌همراه در جهان شناخته می‌شود. این شرکت چند ماه پیش از سری پرچمدار گلکسی S10 رونمایی کرد، این مدل از نمایشگر آمولد 6.1 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855، اندروید 9، حافظه رم 8 گیگابایت، دوربین اصلی سه‌گانه و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:



شرکت هوآوی

پس از پرچمداران جدید هوآوی، مدل جدیدی از این شرکت معرفی و عرضه نشده است و همان مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ در بازار به‌فروش می‌رسند. در حال حاضر آینده شرکت هوآوی با توجه به قطع همکاری با گوگل و کوالکام در حاله‌ای از ابهام وجود دارد و به احتمال فراوان این شرکت با کاهش فروش رو‌به‌رو خواهد شد، البته باید دید سیستم‌عامل اختصاصی هوآوی می‌تواند جای اندروید را در محصولات این شرکت پر کند یا خیر. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت اپل
شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت شیائومی
از جدید مدل‌های شیائممی دربازار ایران می‌توان به دو مدل میان‌رده و پرقدرت Redmi K20 و Redmi K20 Pro اشاره کرد، این دو مدل دارای نمایشگر یک‌پارچه و بدون حفره هستند، در واقع هوآوی برای اولین بار در محصولات خود دوربین سلفی را به صورت پاپ‌آپ در بالای قاب جای داده است. هر دو مدل از دوربین اصلی سه‌گانه، پردازنده کوالکام، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری با شارژ سریع و اندروید 9 بهره می‌برند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت نوکیا

اگر به‌دنبال یک مدل میان‌رده با کیفیت هستید، تولیدات فعلی نوکیا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. نوکیا در محصولات خود از پردازنده ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند که نیازی به تعریف ندارد و کاملا شناخته شده هستند. از طرفی اختصاص مقدار حافظه مناسب، نمایشگر بزرگ و دوربین با کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مدل‌های فعلی نوکیا محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ال‌جی
در حال حاضر چندین مدل میان‌رده ال‌جی در بازار ایران به‌فروش می‌رسد، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت وان‌پلاس
شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. پرچمداران جدید وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو در چند فروشگاه موجود شده و به زودی در تعداد بالا وارد بازار ایران می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سونی
سونی نیز چندین مدل جدید و قدیمی در بازار ایران دارد که البته مدل‌های آن کمی محدود است و تنوع پایین‌ترین نسبت به دیگر برند‌ها دارد، مدل‌های سونی از کیفیت خوبی برخوردارند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. با ورود پرچمداران جدید این شرکت به بازار ایران می‌توان برروی فروش بالا و افزایش مدل‌های سونی در ایران امیدوار بود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اچ‌تی‌سی
شرکت اچ‌تی‌سی در گذشته یکی از برترین برندهای بازار تلفن همراه محسوب می‌شد اما حال وضعیت مطلوبی ندارد، البته مدل‌های تولیدی این شرکت همچنان دارای کیفیت مناسبی هستند اما با مطرح شدن شرکت‌های چینی، حضور اچ‌تی‌سی همانند نوکیا، ال‌جی و سونی در بازار تلفن هوشمند کاهش پیدا کرده است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت جی‌ال‌ایکس
جی‌ال‌ایکس تنها برند ایرانی فعال در بازار تلفن همراه است و به حمایت خریداران نیاز دارد، این شرکت تولیدات خود را در سطح میان‌رده و با استفاده از قطعات مطلوب به بازار ارائه می‌دهد، یکی از ویژگی‌های مهم مدل‌های جی‌ال‌ایکس قیمت ارزان‌تر نسبت به رقبا است که می‌تواند در فروش این مدل‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:



گزارش از عبدالله مطیع/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*