اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297556
تاریخ انتشار: 1398/04/01 18:30
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کرد:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: در پرونده های حادثه تروریستی اهواز به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پرتال سازمان قضایی نیرو‌های مسلح؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح توضیحاتی درباره پرونده حادثه تروریستی اهواز و سقوط هواپیمای حامل گوشت در کرج همچنین اظهارات وکیل شهردار اسبق تهران داد.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی با آرمان‌های امام راحل گفت: تحقیقات دادسرای نظامی تهران در پرونده حادثه تروریستی اهواز پایان یافته و در شرف صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست است و به زودی به دادگاه ارسال می‌شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اتهامات متهمان این پرونده را سهل‌انگاری عنوان کرد و افزود: در این پرونده به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند؛ به پرونده افراد دخیل در ترور در محاکم عمومی رسیدگی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در پاسخ سئوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای حمل کننده گوشت گفت: این پرونده را سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز بررسی می‌کند و کار کارشناسی آن تمام شده و رضایت افرادی که خسارت دیدند می بایست جلب شود.
وی تصریح کرد: در این پرونده تعمدی از جانب نیروهای مسلح محرز نشده و خلبان اشتباه کرده و برج مراقبت به او گفته بود که نباید فرود بیاید.
این مقام قضایی تأکید کرد: تعمدی از اجانب عوامل فرودگاه و خلبان محرز نشده است و تصور خلبان بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید ولی اشتباه کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سازمان قضایی نیروهای مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر؟ گفت: خبر مطرح شده از سوی وکیل آقای نجفی مبنی بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح مجوز حمل سلاح داده، دروغ بود.
وی افزود: شاید وکیل می‌خواسته بگوید از طرف سازمان‌های نیروهای مسلح و به اشتباه سازمان قضایی نیروهای مسلح را مطرح کرده است؛ ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به این قضیه شکایت خواهیم کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*