اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297566
تاریخ انتشار: 1398/04/02 15:29
استاندار خوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان گفت: در دوره بازسازی نیز وزارت نفت به کمک آمده است و مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان را برای نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی و کمک به خرید آهن آلات و میلگرد های منازل تخریب شده تقبل نموده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، روز یکشنبه 2 تیرماه نشستی در محل استانداری خوزستان به ریاست استاندار و جمعی از مسئولان استانی با موضوع کمک های وزارت نفت برای مناطق سیل زده برگزار شد.


غلامرضا شریعتی در پایان این نشست گفت: وزارت نفت طول سیل کمک ها و حمایت های خوبی را داشتند و ماشین‌آلات زیادی را برای ساخت نسل بندها و حفاظت از شهرها به کار گیری کردند.
استاندار خوزستان افزود: همه شرکت های تابعه وزارت نفت شامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت اروندان، شرکت گاز و شرکت های پتروشیمی در این بحران همراه بودند و مشارکت خوبی داشتند.
شریعتی تصریح کرد: در دوره بازسازی نیز وزارت نفت به کمک آمده است و مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان را برای نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی و کمک به خرید آهن آلات و میلگرد های منازل تخریب شده تقبل نموده است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین هماهنگی هایی برای توسعه مخازن نفت داشتیم که از آن محل ۴ درصد به استان در طول ۳ سال کمک خواهد شد که معادل حدود هزار میلیارد تومان خواهد شد.
شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی هایی که صورت می‌گیرد کارها با سرعت انجام شود و موافقت نامه ها امضا و رد و بدل شود و مردم در مناطق سیل زده از مواهب زحماتی که کشیده می شود برخوردار شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*