اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297612
تاریخ انتشار: 1398/04/04 15:26
فرماندار شادگان تاکید کرد:
فرماندار شادگان: اولویت بندی مناطق شناسایی شده شهرستان بمنظور انجام مطالعات و بررسی و اعلام نظر در خصوص برنامه های باز آفرینی پایدار شهری اقدام شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، اولین جلسه ستاد باز آفرینی و پایدار شهری محدوده ها و محله های هدف شهرستان شادگان به ریاست مهندس حاجیان فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
مهندس حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و تبریک هفته قوه قضائیه  ،اظهار کرد: هفته قوه قضائیه  یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و 72 تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است.
فرماندار شادگان همچنین با تبریک سالروز اصناف ، خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی بازار با یک برنامه ریزی اصولی و مدون و با استفاده از افراد متخصص در دستور كار ستاد تنظيم بازار شهرستان  قرار گرفته است.
فرماندار شادگان با بیان تشریح اهداف و برنامه های و ظایف ستاد باز آفرینی پایدار شهری  ،اظهار کرد: با اجرای مفاد دستور العمل تشکیل ستاد بازآفرینی پایدار شهری هدایت و نظارت بر تهیه برنامه های و اجرای طرح های و برنامه های باز آفرینی محدوده ها و محله های هدف شاهد پیشرفت و آبادانی شهر و رفع محرومیت ها باشیم.
حاجیان فرماندار شادگان همچنین بر لزوم شناسایی مناطق نیاز به بازآفرینی شهرستان تاکید کرد و افزود: اولویت بندی مناطق  شناسایی شده شهرستان بمنظور انجام مطالعات و بررسی و اعلام نظر در خصوص برنامه های باز آفرینی پایدار شهری  اقدام شود.
خبرنگار/ناصر حکیمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*