اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297613
تاریخ انتشار: 1398/04/05 19:03
مهدی تارتار اعتقاد دارد که با دوازده میلیارد میتوان حداقل رتبه دهم را در لیگ برتر کسب کرد

عصرجهان؛دکتر آرین حاتمی غریبوند-در شرایطی که سی و شش روز به آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و همچنان نبود منابع مالی برای جذب سرمربی و بازیکن مذاکرات با مهدی تارتار را با نفت مسجدسلیمان به بن بست نزدیک کرده است.


ایشان درخواست یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بابت قرارداد یکساله که نصف این قرارداد رو به صورت نقدی خواهان است همچنین درخواست پنج میلیارد تومن وجه نقد جهت خرید بازیکنان جدید و دادن پیش پرداخت بیست درصد به آنهاست.
از نظر تارتار سطح بازیکنان نفت مسجدسلیمان بسیار پایین و جز میلاد خدایی هیچکدام در حد لیگ های کشوری نیستند.
در صورت توافق ایشان شش بازیکن لیگ برتری و چهارده بازیکن لیگ یکی مد نظر داشت که قرار بود در اردویی در تهران آنها را محک و انتخاب کند.
مهدی تارتار اعتقاد دارد که با دوازده میلیارد میتوان حداقل رتبه دهم را در لیگ برتر کسب کرد
هر چند که هواداران نفت مسجدسلیمان از عدم توافق با تارتار نگرانند ولی خود انصاف خویش را قاضی قرار دهند مدیر عامل و هیات مدیره واقعا بی تقصیرند چون پولی در حساب باشگاه نیست و بیشتر مربیان و بازیکنان مطرح خواستار پیش پرداختند ما مطمئنیم با درایت مهندس ظاهری نماینده محترم و مهندس محمدی مدیر عامل مناطق نفتخیز هر چه زودتر مشکل نقدینگی باشگاه حل خواهد شد و تیمی در شان هواداران واقعی ،با اخلاق و منصف و بختیاریهای علاقمند به تیم نفت در جای جای جهان برای لیگ برتر اتی بسته خواهد شد.

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*