اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297659
تاریخ انتشار: 1398/04/11 08:19
رئیس شورای شهر آغاجاری گفت: کارگران شهرداری که روز گذشته به دلیل حقوق معوق خود تجمع کرده بودند، فروردین و اردیبهشت فقط مقداری علی‌الحساب گرفتند و حقوق خرداد را نیز دریافت نکردند.

عصرجهان-صبح روز گذشته تعدادی از کارگران شهرداری آغاجاری در اعتراض به حقوق و مطالبات معوق خود در مقابل شهرداری تجمع کردند که با وساطت برخی اعضای شورای شهر به کار خود بازگشتند


عیسی حسینی خیاط رئیس شورای شهر آغاجاری اظهار کرد: کارگران شهرداری که روز گذشته به دلیل حقوق معوق خود تجمع کرده بودند، فروردین و اردیبهشت فقط مقداری علی‌الحساب گرفتند و حقوق خرداد را نیز دریافت نکردند.
وی افزود: شهرداری آغاجاری بیشتر متکی به نفت است که در تلاش هستیم با رایزنی با شرکت نفت فعلاً مبلغی را به‌صورت علی‌الحساب برای حقوق کارگران دریافت کنیم.
رئیس شورای شهر آغاجاری با بیان این‌که کل زمین آغاجاری در تملک نفت است، عنوان کرد: با توجه به میزان فروش نفت آغاجاری و بر اساس ماده ۳۸ قانون ارزش‌افزوده‌ باید در سال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به آغاجاری پرداخت شود درحالی‌که حدوداً ماهی ۶۰ میلیون تومان ارزش‌افزوده پرداخت می‌شود و مطالبات اصلی سال‌های طولانی است که پرداخت نشده است.
وی گفت: شهرداری بالغ‌بر ۱۱۰ نیرو دارد که باید ماهی ۷۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت کند و با توجه به عدم ساخت‌وساز در شهر با مشکل مالی مواجه است.
وی گفت: آلایندگی شهر آغاجاری از نوع درجه یک است زیرا مردم در فاصله بسیار کمی از تأسیسات نفتی زندگی می‌کنند/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*