اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297776
تاریخ انتشار: 1398/04/20 22:38
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر پرویز یزدان پناه در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و بیمارستان شهر لیکک ابراز امیدواری کرد پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک در بهمن ماه 98 به اتمام برسد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ دکتر پرویز یزدان پناه در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه بیمارستان شهر لیکک گفت: اعتبار لازم جهت محوطه سازی بیمارستان لیکک تخصیص یافته و امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک تا بهمن 98 به اتمام برسد و ما با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم تا خرداد ماه سال 99 بیمارستان را تجهیز و آماده بهره برداری کامل نماییم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان شهر لیکک می باشد تصریح کرد: پیگیری و مکاتبات لازم جهت خرید و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال در مرکز شبانه روزی لیکک را تا حصول نتیجه انجام خواهیم داد.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان بهمئی که دسترسی مستقیم به شهرستانهای استان ندارد و بیماران اورژانسی به شهر بهبهان از توابع خوزستان اعزام می گردند نیاز ضروری است که تمامی دست اندرکاران اعم از مدیران شهرستانی و استانی و پیمانکار بسیج گردند تا هر چه سریعتر پروژه بیمارستان شهر لیکک به اتمام برسد و مردم شریف این شهرستان از خدمات آن به نحو شایسته بهره مند گردند.

وی گفت: از همه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی درخواست نمود از هر گونه بحث سیاسی و انتخابات در محیط کار جدا خوداری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مدیر شبکه بهداشت و تمامی همکاران ایشان به جهت ارائه خدمات ارزشمند به مردم شهرستان به خصوص در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تقدیر و تشکر کرد.

 

شایان ذکر است دکتر یزدان پناه از بیمارستان در حال ساخت شهر لیکک، مرکز شبانه روزی شهر لیکک، و پایگاه جامع سلامت شهر لیکک بازدید نمود.

در ابتدای این نشست علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گزارش کاملی از مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، بیمارستان در حال ساخت شهر لیکک و مطالبات معوق پرسنل به رئیس دانشگاه ارائه نمود.

همچنین در این نشست دکتر جلال پوران فر سرپرست معاونت توسعه، دکتر نعیمی معاونت بهداشتی دانشگاه، آقای ملک حسینی مدیر مالی دانشگاه و آقای محمود زاده رئیس واحد فنی حضور داشتند

 

 



کانال تلگرام عصر جهان


بخوان
|
Iran
|
1398/04/20 23:45
  +0

  -0
پاسخ
*پیام های مهندس سید معبود الهی مسئول دفتر فنی فرمانداری*

▪اگر پیمانکار بیمارستان با همین اکیپ اجرایی بخواهد ادامه دهد ، حداقل سه سال دیگر طول می کشد.

▪پروژه نزدیک به دوسال است پیشرفتش بسیار کند است.

▪مسئولین شبکه بهداشت شهرستان می بایست تا کنون چندین اخطار جهت پیشرفت فیزیکی کم بیمارستان، به پیمانکار زده بودند

▪اکثر اوقات بازدید کردم و بزرگترین پروژه ساختمانی شهرستان را با حداکثر ۶ نفر اجراکار و ۷ نفر مهندس بالاسرشون دیدم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*