اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297825
تاریخ انتشار: 1398/04/24 00:49
فرمانده انتظامی شهرستان شوش: در بررسی های بعمل آمده در جریان این نزاع دسته جمعی طایفه ای یک نفر 45 ساله با سلاح شکاری فوت و ۱۳ نفر دیگر زخمی که جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آنها نیز مساعد می باشد.

عصرجهان-فرمانده انتظامی شهرستان شوش از نزاع دسته جمعی در شهر الوان از توابع شهرستان شوش خبر داد و گفت: با اقدامات پلیس هم اکنون امنیت برقرار است.
سرهنگ "حمید رضا بهاروند" بیان داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر الوان، بلافاصله ماموان پلیس با چند اکیپ عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بررسی های بعمل آمده در جریان این نزاع دسته جمعی طایفه ای یک نفر 45 ساله با سلاح شکاری فوت و ۱۳ نفر دیگر زخمی که جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آنها نیز مساعد می باشد.
سرهنگ بهاروند بیان داشت: با حضور چند اکیپ از ماموران پلیس در محل درگیری و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه نظم و امنیت حاکم و اوضاع تحت کنترل است.
فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارند، از  طرفین‌ دعوی خواست: هرگونه مطالبه گری خودرا از مجاری قانونی و دستگاه قضایی پیگیری کنند.
سرهنگ بهاروند یادآورشد: تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم شهروندان اعلام خواهد شد.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*