اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297850
تاریخ انتشار: 1398/04/24 22:25
گویی در استان کهگیلویه و بویراحمد همه کارها با پول تو جیبی نمایندگان و با ارث پدری آن‌‌ها و سیاسیون پیش می‌رود و در یک کلام خدمات نظام را پای این افراد می‌نویسند که از بالا باید فکری به حال این مشکل در استان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان همراه با خبرنگاران سنت‌شکنی کرد.


به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از فارس، اگر استان کهگیلویه و بویراحمد با این همه نعمت و ثروت و موهبت خدادادی از قافله توسعه در کشور عقب مانده یکی از مهم‌ترین دلایل آن به سیاسی‌کاری‌ها برمی‌گردد.
این سیاسی‌کاری را رهبری معظم انقلاب در سال 73 که به استان سفر کردند تذکر دادند آن جا که فرمودند «متاسفانه استان گرفتار مسائل شبه سیاسی و قومی و طایفه‌ای شده امیدوارم که روزی آن را ببوسید و کنار بگذارید».
متاسفانه مسؤولان به مانند همیشه تنها در شعار به این رهنمودها توجه کرده‌اند که اگر در عمل فرامین را به کار می‌بستند وضعیت کشور و استان بسیار بهتر از وضعیت کنونی بود.
یکی از بدترین حالت‌ها که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال می‌برد و همه کارها را به پای افراد می‌نویسد تداخل وظایف قوه مجریه و مقننه در استان است به نحوی که نمایندگان مجلس تسلط کاملی بر اوضاع و احوال دستگاه اجرایی در استان دارند و همه چیز و همه کار را تنها به پای خود می‌نویسند و این چنین نظام با خدماتش مظلوم واقع می‌شوند.


گویی در استان کهگیلویه و بویراحمد همه کارها با پول تو جیبی نمایندگان و با ارث پدری آن‌‌ها و سیاسیون پیش می‌رود و در یک کلام خدمات نظام را پای این افراد می‌نویسند که از بالا باید فکری به حال این مشکل در استان شود.
در بیشتر نشست‌ها و دیدارهایی که همراه با مدیران‌کل و رؤسای سازمان‌ها داشته‌ایم مستقیم و غیر مستقیم خدمات را یا به خود نسبت داده‌اند و یا پای نمایندگان مجلس را پیش کشیده‌اند اما در اولین سفر کاری که همراه با نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم وضع فرق می‌کرد.
این مدیر با تجربه که غیر بومی استان نیز هست در بازدید از پروژه‌های راهسازی مدام از خدمات انقلاب می‌گفت و بدون این که از خود و یا نماینده‌ای نامی بیاورد همه خدمات را متعلق به نظام می‌دانست و عملکردها را نه با پیشینیان و مدیران پیش از خود بلکه با رژیم قبل از انقلاب مقایسه می‌کرد که جای تحسین دارد.
در دوره‌ای که همه به دنبال مصادره کردن خدمات نظام به نفع خود و نمایندگان هستند چنین حرف‌هایی از سوی یک مدیر قبل از همه تعجب‌آور و در ثانی تحسین‌برانگیز بود هر چند ممکن است چنین حرف‌هایی برای وی تبعات هم داشته باشد!!.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*