اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297907
تاریخ انتشار: 1398/04/31 01:15
فرماندار بهبهان گفت: همچنان مشکلات بسیاری از مناطق در حوزه ارتباطی پابرجا مانده چون علاوه بر نقاط روستایی، در سطح شهر نیز بعضی مناطق آنتن‌دهی بسیار ضعیف و مردم گلایه‌مندی به حق دارند.

عصرجهان-محمد حری در جلسه رسیدگی به مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در سطح شهرستان بهبهان اظهار داشت: بخشداران مناطق مرکزی، تشان، زیدون و روستاهای دارای مشکل آنتن‌دهی همچنین نقاط دارای مشکل سطح شهر که فاقد آنتن دهی مطلوب بوده و از تلفن خانگی نیز محروم هستند به مسئولان اپراتور همراه اول معرفی شدند.


وی با اشاره به سفر سال گذشته وزیر ارتباطات به شهرستان بهبهان افزود: برخی از نقاطی که در سفر وزیر ارتباطات مشکلاتشان شناسایی و معرفی شده،  مشکل برطرف شد اما همچنان مشکلات بسیاری از مناطق در حوزه ارتباطی پابرجا مانده چون علاوه بر نقاط روستایی، در سطح شهر نیز  بعضی مناطق آنتن‌دهی بسیار ضعیف و مردم گلایه‌مندی به حقی دارند.   
فرماندار بهبهان بیان کرد: در برخی نقاط آنتن دهی تلفن همراه مشکلی ندارد  اما مسئله اتصال به اینترنت برطرف نشده که ما امیدواریم  جلسه امروز نتیجه عملی در پی داشته باشد.
تیم دعوت شده ارتباطات به ریاست ساقی رئیس اداره طراحی و مهندسی همراه اول با همراهی مسئولان مخابرات شهرستان بهبهان و بخشداری‌ها از نقاط مشخص شده بازدید کردند تا نسبت به رفع  مشکلات این نقاط اقدام کنند‌/تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*