اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297934
تاریخ انتشار: 1398/05/02 14:24
ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۰۹ دستگاه ظرفشویی، 630 دستگاه چای ساز، 15 دستگاه لباسشویی، 30 دستگاه ماکروفر و پنج دستگاه یخچال دستگاه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش  21 میلیارد و 950 میلیون ریال  در در شهرستان هندیجان خبر داد.
سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان هندیجان با رصد و کنترل دقیق خودروهای عبوری یکدستگاه تریلر کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۰۹ دستگاه ظرفشویی، 630 دستگاه چای ساز، 15 دستگاه لباسشویی، 30 دستگاه ماکروفر و پنج دستگاه یخچال دستگاه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.
سردار عباس زاده اذعان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 21 میلیارد و 950 میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این راستا  یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شده، خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع/پایگاه خبری پلیس

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*