اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297946
تاریخ انتشار: 1398/05/02 15:35
کارگران شهرداری آبژدان اندیکا حدود ۱۰ ماه حقوق معوقه طلب دارند و در انتظار توجه مسئولان برای پرداخت شدن طلب خود هستند..

عصرجهان-کارگران شهرداری آبژدان اندیکا می گویند: به دلیل دریافت نشدن حقوق از آذر پارسال تاکنون چند بار دست از کار کشیده و اعتراض خود را نسبت به این وضعیت اعلام کرده ایم اما در این بین مسئولان تنها با پرداخت حقوق یک یا ۲ ماه حقوق معوقه سعی کردند ما را متقاعد کنند.


رییس شورای اسلامی شهر آبژدان با تایید این موضوع در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این مشکلات از زمانی پیش آمد که سهم ارزش افزوده شهرداری‌ها به طور چشمگیری کاهش یافت.
محمود ورناصری افزود: این شهرداری در سال های گذشته بیش از یک میلیارد ریال ارزش افزوده دریافت می‌کرد اما در ۲ سال اخیر این مبلغ به بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال رسیده است.
وی ادامه داد: به تازگی نشستی در استانداری خوزستان برگزار و مقرر شد یک ماه حقوق معوقه این کارکنان پرداخت و برای جبران بدهی شهرداری، با تهران مکاتباتی انجام شود.
شهرام ورناصری شهردار آبژدان نیز یکشنبه شب در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا که خواستار توضیح در این باره شده بود بیان کرد: برای تشریح موضوع دقایقی دیگر با شما تماس می‌گیرم اما با گذشت ساعت‌ها هنوز از شهردار آبژدان خبری نشده است.
امام جمعه اندیکا هم به تازگی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه بیان کرده بود: شهرداری آبژدان با مشکلاتی از جمله حقوق معوقه کارگران روبه رو است که باید چاره‌ای برای این مشکل اندیشیده شود
حجت الاسلام سید اکبر موسوی افزود: این کارگران حدود ۹ ماه است که حقوق نگرفته‌اند که انتظار می‌رود استاندار خوزستان به کمک نماینده مردم در مجلس، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر برای این مشکل راه حلی پیدا کنند.
بخش آبژدان به مرکزیت شهر آبژدان با جمعیتی بیش از ۲۳ هزار نفر از بخش‌های تابعه شهرستان اندیکا محسوب می‌شود.
اندیکا با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان درشمال شرق خوزستان قرار دارد.

منبع/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*