اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298032
تاریخ انتشار: 1398/05/10 00:08
مردم روستا بیشتر اوقات برای رفع این مشکل به اجبار به ارتفاعات روستا و پشت‌بام‌های منازل خود می روند که این موضوع علاوه بر خطرآفرین بودن، تماس مطلوبی را نیز برای اهالی به همراه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، با توجه به عصر ارتباطات و نیاز مبرم مردم به تلفن همراه و تحت پوشش قرار گرفتن در این شبکه، آنتن دهی ضعیف، قطعی، و نبود اینترنت همراه در برخی از روستاهای شهرستان بهمئی معضلی است که گلایه بیشتر مردم در سطح این شهرستان را در پی داشته است.

جهاندیده از ساکنین روستای بابا احمد با اشاره به آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول در سطح این روستا گفت: بیشتر ساکنین روستای ما از تماس‌های ضروری خود در این روستا محرومند.
وی افزود: مردم روستا بیشتر اوقات برای رفع این مشکل به اجبار به ارتفاعات روستا و پشت‌بام‌های منازل خود می روند که این موضوع علاوه بر خطرآفرین بودن، تماس مطلوبی را نیز برای اهالی به همراه ندارد.
یکی دیگر از اهالی روستای بابا احمد به خبرنگار ما گفت: حدود سه سال است که حضوری و غیرحضوری مشکل آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت همراه در روستا را به مسئولان گوشزد می کنیم اما متأسفانه تاکنون برای رفع این مشکل هیچ اقدام مؤثری از سوی مسئولان ندیدیم.
وی در ادامه با درخواست از توجه بیشتر مسئولان در رابطه با بهبهود وضعیت آنتن دهی، گفت: نبود اینترنت پرسرعت نسل 3 و 4 نیز از دیگر مشکلات مردم روستای بابا احمد بهمئی است.
یکی دیگر از اهالی با اشاره به وجود امامزاده بابا احمد(ع) و گردشگر پذیر بودن روستا، گفت:این آستان مقدس بعد از آستان امامزادگان دوسیدالله(علیهما السلام)، بیشترین ظرفیت را برای جذب زائر دارد اما لازم است مسئولان شهرستان نسبت به بهبود وضعیت آنتن دهی و اینترنت همراه، همت به خرج دهند.
روستای بابا احمد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که در فاصله 15 کیلومتری شهر لیکک(مرکز شهرستان) واقع شده است.
منبع/ آوای ماغر


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*