اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298046
تاریخ انتشار: 1398/05/11 00:19
بیرانوند کلین شیت کرد، جوان ها گل زدند
تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه با دو گل از سد تیم مهدی تارتار گذشت

عصرجهان- سرخپوشان پایتخت عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند. نکته جالب این بازی بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی بود. همچنین بیرانوند، انصاری و عالیشاه نیز در این بازی کنار مهره های جوان پرسپولیس به میدان رفتند.

*ترکیب پرسپولیس:*

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، احسان حسینی، محمد انصاری، آدام همتی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه، محمد امین اسدی و امیر روستایی.

*سرمربی: گابریل کالدرون*

 

*ترکیب نفت مسجد سلیمان:*

کورش ملکی، محمد طیبی، سعید کریمی، میلاد خدایی، مجید عیدی، علی علیزاده، میثم نقی‌زاده، صادق صادقی، عباس عسگری، احمد الجبوری و عماد میرجوان.

*سرمربی: مهدی تارتار*

 

شاگردان گابریل کالدرون این بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 13 با ضربه امیر روستایی به گل رسیدند. او این گل را پس از دریبل بازیکن تیم مسجد سلیمانی به ثمر رساند و مورد تشویق کادرفنی قرار گرفت.

در ادامه بازی با آرامش دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی را داشتند اما در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم عبدی بازیکن جوان سرخ ها به جای محمد امین اسدی وارد زمین شد. همچنین در دقیقه 58 سیدجلال حسینی جای خود را به احمدوند داد.

شاگردان گابریل کالدرون در دقیقه 58 نیز صاحب موقعیت گل شدند و این بار روی پاس امیر روستایی، عبدی مهره تعویضی سرخ ها به گل رسید.

در آخرین دقایق بازی علیرضا بیرانوند جای خود را به امیرحسین بیات داد تا این گلر جوان نیز بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

سرانجام بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا پرسپولیس برای نخستین بار نفت مسجد سلیمان را شکست دهد

منبع/ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*