اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298055
تاریخ انتشار: 1398/05/14 01:38
گاها هزینه آب مصرفی روستائیان بالای یک میلیون ، ۴۰۰و۵۰۰ تومان منظور می گردد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مریم سعیدی نژاد دهیار روستای بابا احمد با ارسالی یاداشتی کوتاه نوشت:
چند سالیست مشترکین آب روستای بابا احمد متحمل هزینه های مصرفی سنگین و کمرشکن گاها بالای یک میلیون ، ۴۰۰و۵۰۰ تومان  هستند که باعث مراجعات مکرر اهالی روستا، دهیاری و شورای اسلامی به دستگاههای ذیربط شده و این پیگیریها فقط به مدت 2 ماه نتیجه بخش بود و دوباره به حالت قبل برگشته و هزینه های غیر معمول و معقول به مشترکین تحمیل می شوند.
به همین منظور و در راستای حمایت از روستائیان و روستانشینی، جلوگیری از مهاجرت اهالی و پایان بخشیدن به نارضایتی ها، دهیاری و شورای اسلامی روستا خواهان بررسی هر چه بیشتر از طرف مسئولین و رفع هر چه زودتر مشکل شده اند
روستای بابااحمد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است

بیشتر بخوانید:

گلایه اهالی روستای بابا احمد بهمئی از آنتن دهی ضعیف موبایل و نبود اینترنت همراه

پیوست:
امامزاده بابا احمد(ع)
بقعه ی امامزاده بابا احمد با گنبد زیبای پلکانی شکلش در 15 کیلومتری شهر لیکک و در روستای بابا احمد واقع است. به لحاظ معماری بنایی است چهار ضلعی که در حدود 15/21 متر طول و14/07متر عرض و 9 متر ارتفاع دارد و با استفاده از مصالح سنگ و گچ ساخته شده است و درب ورودی اصلی آن چند طاق نما با تزئینات شبیه مقرنس کاری دیده می شود. قدمت بنای این امامزاده به دوره سلجوقی می رسد. گنبد بزرگ و دو طبقه بودن طاقچه های این بنا از ویژگی های آن محسوب می شود. این بنا به شماره 10580 در تاریخ 1382در فهرست آثار ملی ثبت گردیده و شجره نامه امامزاده بابا احمد (ع) منسوب به امام موسی ابن جعفر(ع) می باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*