اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298162
تاریخ انتشار: 1398/05/26 01:22
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور تا ۱۶ شهریور فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره زمان معرفی وزیر آموزش و پرورش به قوه مقننه برای اخذ رای اعتماد، گفت: دولتی‌ها اعلام کرده‌اند در اوایل شهریور ماه فرد مورد نظر خود برای تصدی این پست را به مجلس معرفی خواهند که امیدواریم در روزهای آینده این اتفاق رخ دهد.
وی با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور نامه‌ای دال بر معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس ارائه نکرده است، ادامه داد: رئیس‌جمهور تا 16 شهریور ماه فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، چون در این تاریخ زمان سرپرستی آقای حسینی در وزارت آموزش و پرورش به پایان می‌رسد.
نماینده رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان از فردا به مدت سه‌هفته متوالی جلسه علنی خواهند داشت و سپس دو هفته به تعطیلات تابستانی خواهند رفت، امیدواریم که رئیس جمهور در این سه‌هفته‌ای که نمایندگان در مجلس حضور دارند فرد مورد نظر خود برای وزارت آموزش و پرورش را معرفی کند تا پیش از رفتن نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تکلیف این وزارتخانه نیز روشن شود.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر رئیس‌ جمهور وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند تا در زمان بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر نباشد که مشکلاتی در این حوزه ایجاد شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*