اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298185
تاریخ انتشار: 1398/05/31 01:34
خبری مبنی بر بازداشت دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو در فضای مجازی منتشر شده است.

عصرجهان-براساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، فریدون احمدی و  محمد عزیزی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شده‌اند.
آفتاب‌نیوز نوشت: براساس گزارش‌ها، گفته شده که برای هر کدام از آنها وثیقه ۱ میلیاردی در نظر گرفته شده است.
این خبر هنوز از سوی مقامات قضایی و مجلس شورای اسلامی تائید و یا تکذیب نشده است.


اخیرا نیز مدیرعامل ایران‌خودرو برکنار و بازداشت شده است. برخی دیگر از مدیران ارشد شرکت‌های خودرویی نیز بازداشت شد‌ه‌اند.
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه دراین‌باره گفته است: مدیرعامل سابق ایران خودرو بر اساس گزارش‌هایی که ضابطان قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه برای بازداشت او انجام شد.
اسماعیلی درخصوص تخلفات خودروسازان نیز گفت: در صورت بررسی‌، اگر مواجه با وقوع اعمال مجرمانه در زمینه خودروسازی شویم بخصوص آنجایی که جمع زیادی از شهروندان ما از اعمال مجرمانه متضرر می‌شوند و به نوعی به حقوق عمومی جامعه باز می‌گردد بدون هیچ‌گونه اغماضی با نهایت توان و در اسرع وقت اقدامات وظایف قضایی خود را انجام می‌دهیم.
وی افزود: علاوه بر این رئیس قوه قضائیه این دستور را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دادند تا به لحاظ نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد به این موضوع هم ورود پیدا کند و انشاالله بعد از ارائه گزارش سازمان بازرسی، اگر لازم شد قوه قضائیه به این موضوع ورود پیدا می‌کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*