اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298198
تاریخ انتشار: 1398/05/30 22:54
وکیل بقایی آخرین وضعیت موکل خود را تشریح کرد.

مهران عبدالله‌پور در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت حمید بقایی عنوان کرد: حمید بقایی در تاریخ  ۵/۴/۹۸ دچار سکته مغزی شده که پس از دو هفته به بیمارستان اعزام می‌شود.  بر اساس نظریه متعدد پزشکان متخصص، ضمن تایید بروز سکته مغزی، برضرورت پیگیری و معالجه در محیطی بدون استرس و بدون تنش تاکید کرده‌اند.


وی افزود: پزشک متخصص قلب ضمن تایید بروز آریتمی شدید قلبی به صراحت عنوان کرده معالجه ایشان ضرورتاً باید در محیطی به دور از تنش و فشار روحی صورت گیرد که حتی در این صورت نیز احتمال عدم حصول نتیجه مثبت از درمان دارویی و انجام عمل جراحی وجود دارد.
عبدالله‌پور یادآور شد: پزشکان متخصص مغز و اعصاب و همچنین اعصاب و روان نیز تاکید کردند بهبود شرایط جسمی و درمان نامبرده در صورتی موثر است که معالجه ایشان در محیطی آرام و بدور از تنش صورت گیرد در غیر اینصورت احتمال بروز سکته مجدد بسیار محتمل است.
وکیل بقایی ادامه داد: همچنین طبق نظریه پزشکان، در اثر عوارض سکته مذکور ، موکل ۴۰ درصد شنوایی خود را از دست داده و همچنین  دچار دوبینی شدید نیز شده است.
عبدالله‌پور گفت: نکته مهم آن که پزشکان متخصص ضمن تشخیص اینکه عوارض جسمی مذکور ناشی از سوء‌تغذیه و فشارهای عصبی است، احتمال بروز سکته مجدد را بسیار محتمل دانسته‌اند و در این خصوص اعلام خطر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه تاکیدات پزشکان متخصص، مرخصی استعلاجی آقای بقایی تمدید نشده و  به حضور در زندان در تاریخ ۲/۶/۹۸  ملزم شده‌اند.

وکیل بقایی گفت: با توجه به شرایط جسمی نامناسب آقای بقایی و علیرغم تاکید پزشکان بر پیگیری امور درمانی در محیط بدون استرس و تنش‌زا ، الزام ایشان به بازگشت به زندان خلاف توصیه‌های پزشکی بوده و با توجه به شرایط جسمی موکل و هشدار پزشکان نسبت به احتمال بروز سکته مجدد ، نگرانی شدیدی نسبت به عدم تکمیل مراحل درمانی درخارج از زندان،و بازگشت ایشان به زندان که قاعدتا تنش‌زا و استرس‌آور است، وجود دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*